Společnosti chybějí záznamy telefonických hovorů s klienty a s potenciálními zákzaníky z let 2011 a 2012. Na základě zákona o podnikání na kapitálovém trhu společnost porušila „povinnost uchovávat záznamy komunikace se zákazníky, týkající se poskytnuté investiční služby, a záznamy komunikace s potenciálními zákazníky.“
Dále společnost podávala pokyny k investičním obchodům tak často, že klient například zaplatil na provizích 751 tisíc korun. Náklady uhrazené klientem tak dosáhly 112,72 procent jeho průměrného čistého majetku. Společnost jednala s cílem maximalizovat zisk z realizovaných obchodů. Porušila tak „povinnost jednat kvalifikovaně, čestně a spravedlivě a v nejlepším zájmu svých zákazníků.“
Pokutu musí společnost zaplatit do 30 dnů od nabytí právní moci rozhodnutí ČNB.
Zdroj : ČNB, iHNed.cz