CZK/€ 25.330 +0,16%

CZK/$ 24.057 +0,45%

CZK/£ 30.413 +0,26%

CZK/CHF 27.245 +0,62%

30. 09. 2013

0 komentářů

Coca-Cola už není nejcennější značkou světa. Žezlo převzal Apple

 


 

Společnost Interbrand ohodnotila značku Apple na 98,32 miliardy dolarů (1,9 bilionu korun). Meziročně hodnota této značky stoupla o 28 procent. Připtom v roce 2011 byl výrobce iPhonů a iPadů až na osmém místě. Loni však hodnota značky prudce vzrostla, a to o 129 procent.

Pořadí Značka Hodnota (v mld. USD) Meziroční změna hodnoty (v pct) Země původu
1. Apple 98,32 +28 USA
2. Google 93,29 +34 USA
3. Coca-Cola 79,21 +2 USA
4. IBM 78,81 +4 USA
5. Microsoft 59,55 +3 USA
6. GE 46,95 +7 USA
7. McDonald’s 41,99 +5 USA
8. Samsung 39,61 +20 Korea
9. Intel 37,26 –5 USA
10. Toyota 35,35 +17 Japonsko

Zdroj: Interbrand

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Bude ordinovat „doktor Google“?

Velké technologické firmy investují miliony dolarů do zdravotnictví. Velké plány má například majitel Googlu. Čím můžou atraktivnímu oboru přispět?

Text: Karel Pučelík

Foto: Zdroj: Pixabay.com

29. 06. 2022


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *