17. 03. 2016
Subjekty:
ČSOB Penzijní společnost získala ocenění Superbrands 2016
V poslední fázi má rozhodující slovo expertní komise Brand Council. Tu tvoří profesionálové z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Bernou mincí při rozhodování jsou atributy jako známost, budování brandu, inovace či prestiž.
„Ocenění Superbrands je impulsem toho, že jdeme správným směrem a vytváříme komunikaci, která je účinná a pomáhá našim klientům. Jsme rádi za tuto známku úspěchu a uděláme maximum proto, abychom byli stále leadery nejen na poli komunikace,“ říká Marie Zemanová, generální ředitelka ČSOB Penzijní společnosti.
ČSOB Penzijní společnost se dlouhodobě snaží vytvářet atraktivní komunikaci pro své klienty. V minulém roce spustila Penzijní portál, který zobrazuje veškeré informace o klientově penzijním spoření. Je zde také možné provádět změny a sledovat vývoj jednotlivých fondů. V letošním roce mohou klienti Penzijní společnosti soutěžit o cestovatelské vouchery v případě, že se zaregistrují do Penzijního portálu.