CZK/€ 25.290 -0,08%

CZK/$ 23.891 -0,54%

CZK/£ 30.298 -0,45%

CZK/CHF 26.927 -0,29%

Text: Redakce

24. 01. 2013

82 komentářů

Fincentrum posilují mezinárodní investoři pod vedením Lubora Žalmana

 


 

Fincentrum bylo založeno v dubnu 2000 a dlouhodobě se řadí mezi trojici nejvýznamnějších finančně-poradenských společností v České republice a na Slovensku.

V době, kdy ostatní firmy nabíraly mladé brigádníky, Fincentrum vsadilo na vysokou kvalitu poradenství a na zkušené a zralé finanční poradce, kteří se finančnímu poradenství věnovali a věnují na plný úvazek. Změnili jsme trh finančního poradenství v ČR i na Slovensku a inspirovali nové hráče na trhu. Vstup renomovaných a zkušených investorů urychlí další rozvoj Fincentra: do roku 2017 chceme být jedničkou nejen v kvalitě, ale i v objemu finančního poradenství v obou zemích,“ uvedl Petr Stuchlík, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Fincentrum.

Důležitou součástí transakce je představení výhodného akciového programu pro finanční poradce. V rámci tohoto programu bude už v roce 2013 rozděleno mezi nejlepší poradce a manažery Fincentra 7 % akcií společnosti. V následujících letech budou rozdělována další procenta.

Poradci a ředitelé pro nás byli vždy partnery, rostli s námi a my s nimi,“ říká Martin Nejedlý, zakladatel a dosavadní majoritní akcionář Fincentra. „Fincentrum totiž představuje vysokou kvalitu poradenství pro klienta a nejvyšší odměny pro spolupracovníky. Proto mezi ty nejlepší rozdělujeme majetek společnosti tak, aby z úspěchu Fincentra profitovali i oni. Na růstu Fincentra a jeho akciovém programu se mohou podílet jak současní, tak i nově příchozí ředitelé“.

Díky spolupráci s ARX Equity Partners a Capital Dynamics získává Fincentrum nejen kapitál, ale zejména mezinárodní zkušenosti, know-how a motivaci pro další růst a rozvoj. Význam transakce dokládá také výběr předsedy dozorčí rady společnosti: bude jím bývalý generální ředitel Raiffeisenbank Lubor Žalman, který se na transakci sám finančně podílí.

REKLAMA

Fincentrum má ze všech poradenských firem v Česku a na Slovensku  podle mne i investorů největší potenciál k dalšímu rozvoji. Proto jsme do něj investovali nejen peníze, ale především své zkušenosti a čas. Martinovi Nejedlému a Petrovi Stuchlíkovi se podařilo vybudovat skvělou společnost, která zakládá svůj růst na kvalitě a inovacích. Je mi ctí se k jejich úsilí připojit,“ řekl Lubor Žalman.

ARX Equity Partners je v regionu CEE zavedeným investorem. V České republice investovala společnost mimo jiné do Bochemie, výrobce úspěšných značek Savo a Biolit, či do největší sítě očních klinik Lexum. Investiční fondy Capital Dynamics patří k významným globálním investorům privátního kapitálu a spravují aktiva v hodnotě 17 miliard USD. Fincentrum představuje první přímou investici Capital Dynamics v regionu střední a východní Evropy.

Kvalitu poradenství společnosti Fincentrum potvrdily v uplynulých letech nezávislé testy MF DNES, iDNES, České televize a odborného časopisu FP-Finanční poradce. Podle týdeníku EURO je Fincentrum nejlepší poradenskou společností pro penzijní reformu.

ARX Equity Partners, Capital Dynamics a Lubor Žalman získají ve společnostech dohromady majoritu. Hodnota společnosti přesáhla miliardu českých korun. Dohodu musí ještě vzhledem k její velikosti potvrdit Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.

REKLAMA

Investičním poradcem Fincentra při transakci byla WOOD & Company, právní služby poskytoval tým Weil, Gotshal & Manges (WGM). Poradci investorů byli White & Case, Deloitte a PricewaterhouseCoopers.

 

Loading

Vstoupit do diskuze 82 komentářů


Související články

Zlato je letos jedno z nejvýkonnějších aktiv

Další eskalace konfliktu na Blízkém východě spolu s větší nejistotou kolem prezidentských voleb v USA podpořily v říjnu cenu zlata a převážilo to negativní dopady silnějšího amerického dolaru a vyšších výnosů Treasuries. Drahý kov tak opět zaznamenal nové rekordy a měsíc zakončil na hodnotě 2744 amerických dolarů za unci, což […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

18. 11. 2024

Revoluce v AI – pohled napříč sektory

Od poloviny 50. let 20. století jsme byli svědky tří období výrazného růstu produktivity, která byla poháněna zaváděním nových technologií, konkrétně mainframů, osobních počítačů a webových prohlížečů. Nyní stojíme na prahu další technologické revoluce, přičemž je jasné, že umělá inteligence (AI) představuje nové technologické paradigma, které by […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

15. 11. 2024

Na jaké současné geopolitické krize se v dnešní době zapomíná a jak ovlivňují finanční trhy?

Zatímco některé geopolitické konflikty, například na Blízkém východě a ve východní Evropě, dominují titulkům novin, jiné regionální krize nemusí být z evropského pohledu tak viditelné, a přesto mohou mít významný dopad na finanční trhy. Tyto „neviditelné” konflikty nebo napětí často ovlivňují určitá odvětví nebo regiony a vytvářejí […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

14. 11. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • M.

    25 ledna, 2013

    Óóó!

    Odpovědět

  • pravda

    25 ledna, 2013

    Takže celou dobu všem stuchlého naprosto v pohodě lhal a konečně je to venku a všichni vidí pravou povahu tohoto člověka. Takto vždy lhal ve všem, chápete?

    Všichni Fincentraci pryč, teď už jde jen o prachy, ale fakt ne pro vás. Ten akciový program je příklad. Dalek od slibu, které davali. Mimochodem v Partner se rozděluje až 30% a jen Partner spolecnosti si sáhne na vice než % , ale to proto že majitelé nechtějí prodat majoritu do cizích rukou.

    Prostě klasický podraz a konečně i lidi uvnitř vidí…

    Odpovědět

  • Fincentrák

    25 ledna, 2013

    pane :)
    dnešek si zapište do kalendáře jako den, kdy Fincentrum odskočilo ostatním o několik kilometrů ! vstupem velkého kapitálu bude na projekty, které vám vyrazí dech, a Zemští ředitelé se stali spolumajiteli. tedy majitelé dodrželi to, co nám slíbili. a to že se s námi vždy podělí.
    A samozřejmě celá firma počítáme s kecálky jako jste Vy :) pouze závist 😉
    hezký večer

    Odpovědět

  • Biolit

    25 ledna, 2013

    Zapsal jsem si do kalendáře. Do roka a do dne vás zvu na boží soud:-) Já si myslím, že akciový program mají realizovaný všechny velké firmy, vlastní projekty také, splněný slib považuji za normální. Tak proč taková radost? Asi proto, že jste ve Fincentru, kde slibem neublížíš…..

    Odpovědět

  • Kobra

    26 ledna, 2013

    Jasne, Partners nas spasi. Hlavne, ze tam berou poradce na hul, kdy naboruji i novacci a za pomoc svym lidem nedostanou ani korunu. Ale v pohode, vsichni mame to svoje.

    Odpovědět

  • Honza_N

    27 ledna, 2013

    Je to tak, akciový program je jiný.
    Je tam víc skupin, které si na akcie sáhnou. To je teda hnus :-D. Kvůli tomu se budu v noci se strachem budit.
    Btw. majitelé Partners se nechtějí vzát majority? Vy víte, kdo jsou majitelé Partners? Ať žije transparentnost, že… Hlavně, že máte zameteno před vlastním prahem.

    Odpovědět

  • in

    28 ledna, 2013

    Za prvé, na rozdíl od Fincentra to nejsou jen řeči, protože v Partners si již na akciový program šáhli. akcie získalo přes 70 manažerů a ředitelů a rozdělili si přes 6% firmy, včetně tří Partnerů – každý s 1% holdingu! letos, za rok 2012, to bude 90 manažerů a z toho asi 30 nových a rozdělí si 5%, včetně dalšího Partnera. Toto jde všem.

    za druhé, vlastnická struktura Partners není tajemství, uvnitř firmy se jí dozví každý, kdo se zeptá a letos zazněla již mnohokrát i v médiích. Lukeš, Borkovec, Palková a Kohout a manažeři, ředitelé sítě i centrály.

    za třetí, kdybych nebyla transparentní, tak by ČNB nepovolila investičku a už vůbec ne vstupu do Allianz PS a podobně by do toho dealu nešla ani Allianz a to zejména, kdyby Partners vlastnila AXA apod.

    za čtvrté, ano Lukeš s Borkovcem se majority vzdát nikdy nechtějí. I komunikace vstupu na burzu nebo prodej strategickému partnerovi je vždy o podílu 25 – 40% dle obratu a velikosti v roce 2017 a to zejména kvůli zajímavému exitu nás ostatních drobných akcionářů v rámci akciovému programu.

    Odpovědět

  • in

    28 ledna, 2013

    za páté, porovnejte si jejich komunikaci k nám a lžím stuchlíka a nejedlýho dovnitř firmy. dále si uvědomte, z čeho žije Borkovec a Lukeš a z čeho Stuchlík s Nejedlým a jejich historie. Borkovec a Lukeš jsou poradci, manažeři a ředitelé sítě. jejich obrovské příjmy, ale i postoj k firmě a lidem vyplývají z toho, že vybudovali sami od nuly své struktury. oni nepotřebují prodat, aby vydělávali. pak se podívejte na Stuchlíka s Nejedlým – vždy tvrdili, že se vydělává se na vlastnictví a oni nyní vydělali své peníze. i jejich minulost taková byla – postavit a prodat, postavit a prodat.

    zadání woodům bylo prodat a nikoliv najít strategického investora. v opačném případě by se tím netajili jako se tím netají Partners.

    už je vám to jasné pane? se závistí to nemá nic společného. jen s radostí, že budou pryč.

    Odpovědět

  • Jan Berka

    25 ledna, 2013

    Dobryyyyy… konečně je v Česku poradenská firma, která má na opravdu pořádný úspěch. Bravo!

    Odpovědět

  • pravda

    25 ledna, 2013

    Myslíte jako den, kdy fincentrum ztrazilo srdce, drajv a vedení bude mít úplně jiné cíle než síť? To je skutečně krok kupředu a slibů o projektechse jjistě dalo dost. Stejně jako slibu: my neprodame a neprodavame.

    Začátek konce, uvidíte.

    Odpovědět

  • Frantisek C.

    25 ledna, 2013

    jo jo, zkazeny vikend v Plzni, Brne a dobra reklama Radimovi u motejlka LOL :-)))

    Odpovědět

  • PerMonik

    25 ledna, 2013

    Docela by me zajimalo, jak se FC bude rozvijet dal. S tim Zalmanem je to skoro neuveritelne, toho by mohli ostatni firmy jenom tise zavidet. Myslim, ze bude zalezet na tom, jestli se Stuchlik s Nejedlim nepokali z penez. Kdyz budou kapital vyuzivat s rozumem, maji sancipreskocit ostatni. Kdyz tuto sanci nevyuziji, budou litovat

    Odpovědět

  • pravda

    25 ledna, 2013

    Takže celou dobu všem stuchlého naprosto v pohodě lhal a konečně je to venku a všichni vidí pravou povahu tohoto člověka. Takto vždy lhal ve všem, chápete?

    Všichni Fincentraci pryč, teď už jde jen o prachy, ale fakt ne pro vás. Ten akciový program je příklad. Dalek od slibu, které davali. Mimochodem v Partner se rozděluje až 30% a jen Partner spolecnosti si sáhne na vice než % , ale to proto že majitelé nechtějí prodat majoritu do cizích rukou.

    Prostě klasický podraz a konečně i lidi uvnitř vidí…

    Odpovědět

  • Veru

    25 ledna, 2013

    A kolik % akcii v Partners konkretni partneri maji? Jak je to se zpetnym odkupem? Je to nekde publikovane? Maji Partners pruhlednou vlastnickou strukturu?
    Kolego, srovnavejte srovnatelne. Nikdo nevi, kdo Partners vlastni.

    Odpovědět

  • R2d2

    26 ledna, 2013

    Budme spravedlivi, nic jineho nez mlzit nemohl. Kluci v OVB taky neroztrubovali, ze zakladaji firmu, ktera se uspesne vyclenila. Paur se do BC taky zaclenoval opatrne. Informacni embargo je na miste.

    Odpovědět

  • vasek

    25 ledna, 2013

    Koukám, že FCT opravdu prodáno. Ředitel FCT to v nedávném rozhovoru mlžil opravdu poctivě :-)

    Odpovědět

  • Biolit

    25 ledna, 2013

    Investor má teď tři prémiové značky. Biolit, Savo a Fincentrum. Prostředek na hubení hmyzu, čistič WC a finanční poradenství.

    Odpovědět

  • Tomáš Marný

    25 ledna, 2013

    Těch řečí bylo, že FC nebude nikdy na prodej,
    to není fér hra.

    I když chápu, že to lidé z FC nepřiznají, hrdost, že chyby nedělají, nebo jim stačí pošeptat, že to je super, že do nich někdo bude lít nové peníze.
    Omyl, to je rizikový kapitál, ne majitel, vyvařit, restrukturalizovat a prodat.

    • opravdu s investory přišlo výborné know-how, je to vidět na tom, do čeho v minulosti nalili peníze.

    Tyto zkušenosti určitě ve FC ocení.

    Ale, gratuluji a závidím Martinovi a Petrovi, majstrštik, rychle vybudovat a rychle prodat, klobouk dolů, umějí.

    Odpovědět

  • vasek

    25 ledna, 2013

    takže dáme tipy na budoucí vývoj? :-) Odhaduji do roka odstoupení aktuálních top manažerů na pozice „generálních poradců“ společnosti a přeprodej některé z fin. institucí.
    Aby fakt neskončili nakonec „pod křídly lva“ :-)

    Odpovědět

  • POZOROVATEL

    26 ledna, 2013

    a nám nechutně lhali!! Pryč…

    Odpovědět

  • B

    26 ledna, 2013

    Jo jo, rychle pryc z firmy, ktera ma aktualne nejvic penez na rozvoj.

    Odpovědět

  • Pozorovatel z vnitřku Fin

    26 ledna, 2013

    Peníze na rozvoj..,,,to vidíte vy tam nahoře…my to vnímáme jinak! Sedřete z nás kůži na vaše zisky a dodržení partnerství…

    Odpovědět

  • Lomax

    26 ledna, 2013

    To je dost hloupy prispevek, kolego z jine spolecnosti nez z Fincentra.
    Porovnejte si provize na zakladnich poradenskych pozicich. Mrzi me, ze tady vydavate za nekoho z Fincentra. Zastavte se nekdy u nas, nebudte zapskly a neverte vsemu.

    Odpovědět

  • Jarda

    27 ledna, 2013

    Peníze na placení zkrachovalcům za to, aby vlezli do žumpy :)
    Zvláštní co jim tam dávají za léky, že jsou z těch šméčkovin ještě nadšený 😀

    Odpovědět

  • Libor

    27 ledna, 2013

    Je zajímavé, že ti zkrachovalci začnou psát ve fincentru dvojnásobné výkony. A to přestanou psát „žumpa produkty“, za které je nejvíc.

    Odpovědět

  • Barva

    26 ledna, 2013

    Každý rozumný člověk ví, že se informace o obchodu, který právě probíhá, nesdělují ven. Informace by byly kuse a ohrozovali by samotnou transakci.
    Zkuste si najit o tech investorech relevantni informace. A pouzivejte hlavu…

    Odpovědět

  • TM

    27 ledna, 2013

    Právě že ji používám.
    Rozlišuji mezi dlouhodobým investorem a rizikovým kapitálem. V druhém případě by v daném případě skutečně bylo lepší informace neprozradit, mohlo by dojít k otázkám a nestabilitě uvnitř.
    V prvním případě je naprosto běžné, že informace je veřejná, je možné tak transparentně vybírat z většího počtu zájemců. A bylo by možné takový krok marketingově výborně podchytit.

    Koneckonců, prodej vysvětluje inzeráty zaměřené na zdání velikosti i nákup poteniconálně problematického týmu, který FC můvže v budoucnu vytvořit velké problémy.

    Před delší dobou jsem tu kdesi psal, že je je FC na prodej, ta informace unikla Woodům, resp. při roadshow. Jízlivé poznámky. Proč to Martin s Petrem prodali? (Jedná se skutečně o prodej, nikdo nehovoří o navýšení kapitálu ale o prodej podílu, cítíte ten drobný rozdíl?) Není na to dobrý čas, s ohledem na „krizi“. Otázkou je, jestli ještě někdy bude lepší. Z trhu stáhli co mohli, organický růst je pomalý, hrozí zvýšení legislativní náročnosti …
    Můžeme si pohovořit o situaci za rok, flammeus.draco@sez­nam.cz
    klidně se s Vámi vsadím, jaký bude další scénář, vzroste enormě tlak na růst zisku, změny se kterými nebudou agenti souhlasit ale podvolí se jim, protože jim nic jiného nezbude a postupný exit Martina a Petra.

    Odpovědět

  • Petr Mikšíček

    26 ledna, 2013

    No jestli Vám přijde 13let rychle… :oD

    Odpovědět

  • Beroun

    26 ledna, 2013

    Jj, takova trinactileta rychlokvaska.
    Panove to meli nechat svym vnukum.

    Odpovědět

  • TM

    27 ledna, 2013

    Porovnávám se společnostmi jako je DVAG, AWD či Aragorn.
    Neuvědomil jsem si, že hvooříme o českém písečku, promiňte.

    Odpovědět

  • Poradce

    26 ledna, 2013

    Dobry vecer kolegove,
    Vstup zahranicniho kapitalu je u velkych firem beznou skutecnosti. Zajem o kvalitu je ve svete velky. Rozhlednete se kolem sebe a povezte mi mi, kdo vlastni vas (pokud to lze vubec zjistit). Kdyz chcete zahajit velke projekty, potrebujete velky kapital!! Od konkurence jsem tyto reakce cekali a vubec nas neprekvapuji. Spis naopak me to ujistuje je spravnem rozhodnuti. Krok je to spravnym smerem. Nebude to dlouho trvat a sami se na svych klientech presvedcite. Konkurecni vyhody, ktere postupne ziskame vas nakonec privedou k nam :-) bylo tomu tak drive a bude tomu tak i v budoucnu. Techto reci tady bylo a presto Fincentrum za poslednich 13 let roste jako jedina firma timto tempem. Zkuste nas dohnat :-) Preji vam hodne uspechu. Poradce

    Odpovědět

  • vasek

    26 ledna, 2013

    ajajaj. povýplachový příspěvek…

    Odpovědět

  • B

    26 ledna, 2013

    Presne tak u nas v Partners maji lidi vizi. Fincentrum je jenom o penezich. Jedine Partners nabizi jistotu rustu. Sice nevime, kdo nas vlastni, za praci dostavame polovinu penez oproti Fincentru, bereme kazdeho, protoze jinak by nam pri 90% odpadu nikdo nezbyl. Ale nase pravda je pevna a neotresitelna a kdyz nam Lukes rika, ze jse nejbohatsi, nejprofesional­nejsi, nejvonavejsi a ze mame nejvetsi pririzeni, tak tomu budeme verit.

    Odpovědět

  • Výplach

    26 ledna, 2013

    Kamaráde :)
    To mi zájímá, proč když tak rostete, že se slovenskem máte dohromady za 13 LET obrat něco kolem miliardy :)Promiň, ale to je tady více společnosti, kteří rostou daleko rychleji než vy :) nový poradce, manažery a ředitele přibýráte jenom za peníze nebo motivací na peníze :) To doopravdy rostete :) Až tutěm lidem někdo nabýdne více peněz za stejných, případně lepších podmínek, tak zase pudeme víte kam :)

    Odpovědět

  • Jarda

    27 ledna, 2013

    Je vidět, že Franta dotáhl koks a jedou na tom teďka všichni 😀

    Odpovědět

  • OVB BL

    27 ledna, 2013

    Čauky,kolega od Justina nebo z které firmy?

    Odpovědět

  • teacher

    26 ledna, 2013

    1. Je to spekulativní kapitál, nikoliv strategický investor (srovnej např. Nomura a IPB, nebo PPF a Česká poj./Generali).

    b)Je to ‚kurzový‘, nikoliv ‚dividendový‘ investor – jak to půjde prodat se ziskem, opět nemilosrdně exituje.

    1. Bude růst tlak na ziskovost ⇒ pak poroste i možná nabídková cena.
    2. Investice do společnosti budou především tehdy, zlepší-li se jimi čísla s vlivem na předchozí bod.
    3. Majitelé dodrželi to, co radí klientům – vrchol všeho snažení = finanční nezávislost :)

    Odpovědět

  • teacher

    26 ledna, 2013

    Omluva za úpravu. nechápu kde se to ‚přesypalo‘. c)=Bude růst… d)=Investice.. e)=Majitelé…

    Odpovědět

  • Bartolomej

    26 ledna, 2013

    To je otazka dalsich peti let. Ja se budu soustredit sam na sebe. Ve Fincentru jsou stale vetsi provize nez u nas. I kdyby chteli investori nejaky podil prodat, tak budou tlacit na rust, budou tam lifrovat prachy a ohrozeni budeme my ostatni. Na kom asi vyrostou, co? Fincentrum ma nejvetsi nabor od konkurence. Jestli se na to budou zamerovat jeste vic, tak tady nezustane kamen na kameni.

    Odpovědět

  • Investiční poradce

    26 ledna, 2013

    Koukám, že by bylo třeba trochu Biolitu na nějaký ten zde diskutující nevědomý hmyz. Mnoho firem se po dlouhých letech podnikání dostane do fáze, kdy potřebuje nový impulz, nové partnery, realizovat část zisků, které za dlouhou dobu podnikání papírově vytvořili. To je úplně normální. A pokud chtějí dál posouvat svůj byznys, je partnerství s venture kapitálem ta nejlepší volba. Právě proto, že má investor v portfoliu několik různorodých firem či značek (včetně např. Biolitu či Sava), je pro majitele ideální volbou: nebude se jim do toho montovat, nemá na to čas ani znalosti. Venture investor zase hledá dynamickou firmu s dobrým managementem a jasnými cíli, operující na trhu s růstovým potenciálem. Dokonalá symbióza. Ovšem pánové se musí velmi snažit i nadále a nejsem si jistý, nakolik si tohle uvědomují. Nebudou-li dohodnuté výsledky, pak přítomnost nových akcionářů výrazně pocítí. Rozumný tlak však přináší ty nejlepší výsledky. Dodnes se zpovídali jen sami sobě, což může být po určité době velmi limitující. A volba Lubora Žalmana jako partnera nemohla být lepší. Jsem zvědav, co ti tři spolu vymyslí.
    Každopádně se jim podařil husarský kousek. Málokdo si dovede představit, co je to za náročný proces se na něčem takovém dohodnout, aby obě strany byly spokojeny. Petr Hrubý se před pár lety o něco podobného pokoušel s Benson Oak, nevyšlo to. Vize Partners jít na burzu je velmi těžko realizovatelná, jsou a budou na to moc malí. Navíc pro dlouhodobé záměry není většího pekla než být na burze: kvartální výsledky, kvartální výsledky, kvartální….nic jiného investory nezajímá, management jezdí po prezentacích pro desítky investorů a musí kompletně odkrýt veškeré informace. ZFP zase nemá jinou možnost než konzervovat stávající stav nebo to prodat pojišťovně. A minoritní akcionáři ze sítě si jednou budou chtít na peníze sáhnout.

    Odpovědět

  • jouda

    26 ledna, 2013

    vy to furt nechápete. to není strategický investor a prachy na projekty. Ti kluci to prodali. dál tam budou jen proto, že musí a spíše formálně a z povinnosti, aby dostali celou cifru. dost pochybuju, že dostali nějak hodně dopředu.

    Odpovědět

  • Yoda

    26 ledna, 2013

    Vy to nechápete. Projekty už odstartovaly. Nejprve si zjistěte všechny informace a potom suďte. ARX i Capital Dynamics dělají různé typy investic. Vím, že to musí být hořká pilulka, ale věřím, že to zvládnete.

    Odpovědět

  • Milan X.

    26 ledna, 2013

    Dobrý večer,

    téměř 20 let se věnuji investičnímu bankovnictví, rozvoji firem u nás a v Polsku. Někteří mě možná znáte, ale nebudu se podepisovat, když vidím úroveň zdejší diskuze.

    Názor pana Ivestičniho poradce je jediný rozumný v této diskusi. Pánové Stuchlík a Nejedlý budou muset pracovat jako nikdy dříve, to mi věřte! Určitě nedostali peníze hned, budou si je muset odpracovat.

    Fincentrum je nyní silné, protože se v něm sešlo velké know-how a velký tlak na úspěch. Ti dva, tedy s Luborem ti tři, to zvládnou, ale nebudou to mít jednoduché. Blbější poradci to nepochopí, ti dobří vyrostou s nimi. Bude to bolet, ovšem já bych si na ně vsadil. Za 13 let dokázali, že něco umí.

    Milan X.

    Odpovědět

  • z pojišťovny

    27 ledna, 2013

    co píšete, zní rozumně. ale kdo je zná osobně, tak ví, že Nejedlý už nepracuje a pracovat nechce, chce pryč a věnovat se svému vínu. Stuchlík je něco jiného a ten se určitě chvilku ještě rád exhibovat bude, ale není moc velkou přidanou hodnotou.

    je skoro jasné, že nemohli najít blázna, který by za tento vítr v kapse zaplatil dopředu.

    takže pracovat ano, ale jen aby byly splněny podmínky investora. další investice? ani ze srandy.

    a ty komentáře, že díky tomu všichni půjdou do Fincentra? už dnes lidé z trhu odchází více do úplně jiných firem a naopak je větší odliv z Fincentra.

    zejména pokud bychom nepočítali ty děti z OVB.

    co je však nejkrásnější? Konečně lidé vidí lháře v pravé podobě:

    • neprodáme, neprodáme … prodáno
    • nechceme děti, ale jen dospělé … pár set dětí z OVB
    • chceme kvalitu …
    • jsme velká firma …
    • rosteme nejvíc …
    • nejvyšší provize … :) asi největší vtip a lež – prý dělíme 80:20 :)

    ale souhlas. pro Stuchlíka a Nejedlýho to byl majstr kousek a dobrá práce, ale nemyslím, že to je dobrá zpráva pro lidi ve Finu.

    Odpovědět

  • Jarda

    27 ledna, 2013

    Snad kazdy vidi, ze panove v nedavne dobe natahli do firmy nejvetsi odpad z trhu, jen z duvodu umeleho navyseni cisel, ktere zvysilo cenu a pokud to nekomu nedochazi je blazen

    Odpovědět

  • Odpad z trhu

    27 ledna, 2013

    Kdo delal v pojistovnictvi dele nez pet let a na zacatku nepsaĺ investicka, at hodi kamenem.
    „Odpad z trhu“ ma dve moznosti. Bud se adaptuje na vysoky standard Finentra a nebo pujde.

    Odpovědět

  • Compliance

    29 ledna, 2013

    Odpad z trhu má jednu zajímavou vlastnost. Vydělává peníze rychleji. Takže nepůjde. Naopak ho přibude. Investoři mají rádi peníze :).

    Odpovědět

  • Bernak

    27 ledna, 2013

    To zasadne odmitam. Tolik sprostych lzi v jednom prispevku. Vy jste musel mit hodne smutne detstvi. Nebo byli vasi rodice sourozenci? Litujii vas. Oba dva zakladatele znam leta osobne a to, co jste napsal, nema s pravdou nic spolecneho.

    Odpovědět

  • Lomax

    26 ledna, 2013

    To je dost hloupy prispevek, kolego z jine spolecnosti nez z Fincentra.
    Porovnejte si provize na zakladnich poradenskych pozicich. Mrzi me, ze tady vydavate za nekoho z Fincentra. Zastavte se nekdy u nas, nebudte zapskly a neverte vsemu.

    Odpovědět

  • Petr Borkovec

    26 ledna, 2013

    V Partners jsme zase lepší! Od počátku je nejasné, kdo nás vlastní, takže když část někomu prodáme, nikdo si toho nevšimne. Ha ha, Nejedlík to špatně nachystali. Amatéři!!!

    Odpovědět

  • vasek

    27 ledna, 2013

    psát pod cizím jménem není slušné…

    Odpovědět

  • Cruchot

    27 ledna, 2013

    Kolegové od konkurence. Vy, kteří se vydáváte za zástupce našich partnerů nebo dokonce za bývalé spolupracovníky Fincentra.
    Chápu, že máte strach a doufám, že budete ve štvavé kampani pokračovat i dál. Rozumím tomu, že Fincentrum nemáte rádi a vůbec se vám nedivím. Vymýšlejte si prosím ještě víc, strašte své podřízené tím, jak je to u nás hrozné. Přesvědčujte své poradce, že se ve Fincentru pořádají orgie a pojídají se kozí vnitřnosti.
    Já vás mám za to rád. Můj tým je z poloviny složen z vašich bývalých kolegů a podřízených. Společným jmenovatelem u nich bylo to, že jim stačilo ukázat, jak je to doopravdy a už svým bývalým představeným nevěřili. Proto prosím pokračujte. Přidám vám pár argumentů.

    1. Investoři vstupují do firmy, aby ji poškodili, nemají zájem zhodnotit vložený kapitál.

    Peníze samotné kazí charakter a firma, která má kapitál na rozvoj, silného investora a jednoho z nejvýznamějších bankéřuv ČR v dozorčí radě, na na pokraji propasti.

    1. Petr Stuchlík je lhář. V roce 2001 říkal, že Fincentrum není na prodej.

    Potom to několikrát opakoval. Už po třinácti letech se odkopal a všichni jsme ho nachytali.

    1. Byl spáchán zločin na poradcích z Fincentra. Nikdo je v přímém přenosu neinformoval o tom, že probíhají jednání o vstupu zahraničního investora.Je to přeci naprosto běžné, že se takové věci roztrubují a že se obchodní partneři nijak nechrání.

    4)Martin Nejedlý už nechce nic dělat, protože má koníčka. Ve chvíli, kdy má člověk koníčka,tak obvykle jeho pracovní život končí. Sám jsem se před měsícem vrátil k běhání, a proto uvažuji o výpovědi. Chci se připravovat na olympiádu.

    1. Z Fincentra houfně odcházejí lidé. Odcházejí hlavně směrem do OVB, protože je dokážou nalákat na mladistvé poradkyně. Dále odcházejí do Partners za polovičními provizemi, dvojnásobně těžkou kariérou a vymýváním mozků.
    2. Do Fincentra nikdo nepřichází, Růst obratu je daný tím, že Petr s Martinem rozpustili utrženou částku za akcie v investičku.
    3. Všichni mimo Fincentrum jsou o všem ve Fincentru nejlépe informováni.
    4. Ve Fincentru jsou všichni homosexuálové.

    Odpovědět

  • in

    28 ledna, 2013

    chcete to přesně? :) jsou to informace z registru čnb.

    71 Broker trust, 25 insia, 9 bonnet, 6 BC, 5 IMG, 5 PlanSecur, …

    celkově Fincentrum v roce 2012 získalo 350 nových lidí a z toho 55% od jiného subjektu.

    Skončilo 329 lidí a z toho 23% zůstalo v oboru.

    je to dostupné, přesnost odpovídá registru ČNB – žádný zázrak, ale ukazuje to schopnost Fincentra dále růst.

    proto museli vzít tu bandu zlodějů. jiná možnost nebyla.

    Odpovědět

  • Nekdo

    28 ledna, 2013

    Aaaa, tady se nekdo rozzlobeny ozval. Asi nekdo z Partners. Borkovec nebo nejaka namotivovana podrztaska?

    Odpovědět

  • Z pojišťovny

    28 ledna, 2013

    V mnohém máte pravdu, jak ta čísla vypadají pro Partners? Jak je možné, že Partners vyrostli jen o 10% jak říká pan Borkovec?

    Odpovědět

  • FinC

    28 ledna, 2013

    Když se podívám na ČNB, tak u Partners mají k 28.1.2012 2999 l­idí. K 28.1.2013 je to 2755 lidí. Ano, Partners jsou z hlediska počtu lidí největší. O vývoji těch čísel si udělejte obrázek sami. Těším se, až se začnou tyrkysoví kolegové ohánět tím, že oddělovali zrno od plev… Najdřív by to skutečně chtělo ten úklid u sebe doma. A mimochodem, není Partners investiční společnost samostatná akciovka? Takže se schvalovala nezávisle na PFS? A proč má opět netransparentní vlastnickou strukturu?

    Odpovědět

  • FinC

    28 ledna, 2013

    Tedy, nejsou největší, ale z hlediska počtu lidí před FC.

    Odpovědět

  • vasek

    28 ledna, 2013

    stejným tónem by vám mohli tyrkysoví hoši naznačit, že za růstem FCT je přechod skupiny z OVB, co má za sebou tolik „kvalitní práce“
    každý by si měl uklidit hlavně u sebe a ne soustředit se na jiné… to platí pro modré červené, červenočerné i tyrkysové…

    Odpovědět

  • Cruchot

    28 ledna, 2013

    Máte pravdu v každě společnosti je něco… a ve výsledku je skoro jedno, pod jakou značkou člověk pracuje. Důležitá je kvalita výstupu. Chápu mé kolegy z Fincentra, že mají stejně jako já tendenci bránit svoji společnost. Člověk, který je nějakou dobu na trhu by se měl umět orientovat a netvrdit, že zrovna my jsme ve všem nejlepší. Měl by se umět inspirovat od konkurence a pochválit změnu k lepšímu. K informacím z vlastní společnosti by měl přistupovat se zdravým rozumem. Vím, že v OVB všichni nepíší jenom investička, je mi jasné, že v Partners nepracují jenom studenti a věřím tomu, že se v BC najdou lidé, kteří jsou schopní kritického myšlení a nevěří všemu. I ve Fincentru jsou ředitelství, která nejsou stoprocentní. To je holt úděl velkých společností.

    Odpovědět

  • in

    28 ledna, 2013

    k těm studentíkům. další lež Stuchlíka a spol., kterou si jen nechcete ověřit a chcete jí věřit. Podle registru ČNB je v Partners pouze 240 lidí ve věku 18 – 24 let, přes tisíc ve věku 25 – 30 let a přes tisíc ve věku 30 – 40 let. Trošku jiná struktura a informace než má vaše vymytá hlavička.

    díky zakoupení kvalitní OVB struktury v reálném věku 17 – 19 let je na tom myslím Fincentrum kapku hůř. náctileté děti a důchodci – ale průměr je hezký, takže je určitě třeba na to udělat tiskovou zprávu.

    přesný graf a čísla šla nedávno všem poradcům v Partners, takže to mají určitě i ředitelé ve Finu.

    Odpovědět

  • FinC

    28 ledna, 2013

    Já z Partners znám také hlavně studenty, ale možná je to tím, že jsou víc vidět.
    A studovat snad člověk může i ve věku 25–30.Víte, že jste mi byl docela sympatický. Tou „vymytou hlavičkou“ to přešlo. Zbytečný osobní útok na diskutujícího, který se snažil o smířlivější toń. Mějte se hezky, přeji mnoho spokojených klientů a věřím, že jednou dospějěte k sebereflexi. S vámi se diskutovat nedá.

    Odpovědět

  • in

    28 ledna, 2013

    souhlas, snad se to někdy zlepší. 😉

    ale znáte to, jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá a všimněte si, jak do lesa volá váš GŘ

    Odpovědět

  • Pozorovatel

    28 ledna, 2013

    Stuchlik je sebestrednej magor. Firmu s Nejedlym postavil dobrou, ale rad provokuje, coz se evidentne dari. Nejsem jeho fanousek, ale pri domlouvani toho kseftu udelal to samy jako Lukes s Borkovce. Chlapi to taky nepraskli do struktury hned, ze se odchazi a jeste chvili kopali za OVBcko. A dobre udelali.

    Odpovědět

  • Mirek

    28 ledna, 2013

    Provokace = levný marketingový nástroj. Vím jak na něho,chce to nervy,nenechejte se vyprovokovat.

  • Cruchot

    28 ledna, 2013

    Vážený „in“. Děkuji Vám za komentář a za čísla. Kromě několika málo lidí šli poradci do brokerpoolových společností. Nikdo nešel do OVB nebo Parners. V případě, že jsem nezávislá jednotka můj manažer na mě kašle, nemám perspektivu ve strukturální firmě, tak odcházím. Je to legitimní a pochopitelné. I ve Fincentru se najdou lidé, kteří nejsou dokonalí a svým lidem nedávají nic zpět. Není jich mnoho a zaslouží si trest v podobě těchto odchodů.

    Broker pooly mají svá pro i proti a je na každém z nás, aby posoudil. Chápu, že se najdou jedinci, kteří se takto rozhodnou.

    Odpovědět

  • in

    28 ledna, 2013

    Za prvé, na rozdíl od Fincentra to nejsou jen řeči, protože v Partners si již na akciový program šáhli. akcie získalo přes 70 manažerů a ředitelů a rozdělili si přes 6% firmy, včetně tří Partnerů – každý s 1% holdingu! letos, za rok 2012, to bude 90 manažerů a z toho asi 30 nových a rozdělí si 5%, včetně dalšího Partnera. Toto jde všem.
    za druhé, vlastnická struktura Partners není tajemství, uvnitř firmy se jí dozví každý, kdo se zeptá a letos zazněla již mnohokrát i v médiích. Lukeš, Borkovec, Palková a Kohout a manažeři, ředitelé sítě i centrály.
    za třetí, kdybych nebyla transparentní, tak by ČNB nepovolila investičku a už vůbec ne vstupu do Allianz PS a podobně by do toho dealu nešla ani Allianz a to zejména, kdyby Partners vlastnila AXA apod.
    za čtvrté, ano Lukeš s Borkovcem se majority vzdát nikdy nechtějí. I komunikace vstupu na burzu nebo prodej strategickému partnerovi je vždy o podílu 25 – 40% dle obratu a velikosti v roce 2017 a to zejména kvůli zajímavému exitu nás ostatních drobných akcionářů v rámci akciovému programu.
    za páté, porovnejte si jejich komunikaci k nám a lžím stuchlíka a nejedlýho dovnitř firmy. dále si uvědomte, z čeho žije Borkovec a Lukeš a z čeho Stuchlík s Nejedlým a jejich historie. Borkovec a Lukeš jsou poradci, manažeři a ředitelé sítě. jejich obrovské příjmy, ale i postoj k firmě a lidem vyplývají z toho, že vybudovali sami od nuly své struktury. oni nepotřebují prodat, aby vydělávali. pak se podívejte na Stuchlíka s Nejedlým – vždy tvrdili, že se vydělává se na vlastnictví a oni nyní vydělali své peníze. i jejich minulost taková byla – postavit a prodat, postavit a prodat.
    zadání woodům bylo prodat a nikoliv najít strategického investora. v opačném případě by se tím netajili jako se tím netají Partners.
    už je vám to jasné pane? se závistí to nemá nic společného. jen s radostí, že budou pryč.

    Odpovědět

  • Barva

    28 ledna, 2013

    Struktura Partners je netransparentní. To neokecáte. Akcie jsou na jméno, může je mít v držení kdokoli. Motáte páté přes deváté. Podle toho, co se Vám hodí. Borkovec a Lukeš byli poradci, to nepopírám. Historicky Partners vznikly útěkem těch dvou a krádeží lidí od OVB. To jim ale nikdo nemůže vyčítat. Já na jejich místě bych se taky nechtěl dělit, když nedostávali nic zpátky.

    Odpovědět

  • jouda

    28 ledna, 2013

    i zde se pletete. nebylo to krádeží lidí, nešel a ani nebyl osloven jediný člověk mimo jejich vlastní struktury – to je velký rozdíl! ty lidi nezískala a neškolila a nájmy neplatila OVB a ani jiný zemský ředitel…

    Odpovědět

  • Honza

    28 ledna, 2013

    Milý Joudo, omlouvám se, ale nyní lžete, sám (a má struktura, tehdá BL) jsem jedním z oslovených lidí z OVB mimo skupinu Radima Lukeše… A to v době kdy Partners ještě neexistovalo, resp. ne oficielně… Takže v tomto jste hoodně vedle… A ne, nešel jsem.

    Odpovědět

  • 37

    28 ledna, 2013

    A dnes jsem Zř ;-)

    Odpovědět

  • P

    28 ledna, 2013

    To je hodně komické. Oslovili skoro všechny GST a víš, kteří měli někde dostupný email. Jen lidi v Partners si mysli, že to dělaj jinak..

    Odpovědět

  • Poradce1

    28 ledna, 2013

    Nevim, zda na Vas mam reagovat, nechci rozpoutat dalsi dohadovani. Stejne mi to neda.

    1. obe firmy maji akciovy program, je ponekud ukvapene tyto programy porovnavat
    2. akcie na dorucitele v listinne podobe na duvere nikomu nepridaji. Pomoci stejneho typu akcii vlasnili ci vlastni firmy panove Janousek, Rebicek, Gross a podobne. Je mi jasne, ze majitele Partners asi ze stejne sorty lidi nebudou, ale transparentni vlastnictvi vypada jinak.
    3. Lukes s Borkovcem se mozna vcera a dnes majority vzdat nechteji. Co bude zitra, nevi nikdo z nas. Stuchlik s Nejedlym take pred tremi lety nechteli prodavat. Je nezadatelnym pravem majitelu nazor zmenit.
    4. Komunikace v podobne situaci je podobna. L + B si take vse nejprve pripravili a az kdyz myslenky uzraly, tak se neco zacalo dit. Verim take, ze byly casy, kdy byli presvedceni, ze v OVB zustanou. Nevycitejme proto Stuchlikovi, ze se zachoval stejne.

    Odpovědět

  • Compliance

    28 ledna, 2013

    Pro sektor finančního poradenství velmi pozitivní zpráva.Investoři věří, že na transakci vydělají, obor je zřejmě perspektivní. Tak proč ta velká hádka?

    Odpovědět

  • in

    28 ledna, 2013

    hlavně Partners a OVB se o Fincentráky ani moc nezajímají ročně získají násobně více lidí, se kterými se dá pracovat a rostou organičtěji a zajímavěji než Fincentrum bez nutnosti přetahovat a platit miliony za přechod. Proč by tedy chodili tam, když je tam nikdo nechce. Ostatně z Partners do Fincentra a z Fincentra do Partners odešlo tak stejné množství lidí.

    Odpovědět

  • FinC

    28 ledna, 2013

    Dovoluji si Vás upozornit na informace nize, ktere jste sam zverejnil. Jedna se o pohyby poradcu smerem z Fincentra. Do Partners neodesel nikdo. Není pro to objektivní důvod – provize jsou nizsi, kariera tezsi atd.

    Odpovědět

  • Petr

    29 ledna, 2013

    Proč platit poplatky za to, abych vůbec mohl investovat? Většina poradců a rádoby analytiků se pouze veze na vlně velkých jmen, sami však investicím vůbec nerozumí. Investuji také a neplatím žádné poplatky za vstup, tak za správu! Rád se s vámi podělím o této investici. Petr, pesek1299@seznam.cz

    Odpovědět

  • Ladislav Přibyl

    30 ledna, 2013

    Nedělejte si tady prosím trapnou reklamu, která se nevztahuje k tématu…Takových už bylo co nabízeli investice bez poplatků…vždy pokud to není podvod tak tam poplatky jsou, jak by to asi tak fungovalo…:D ???

    Odpovědět

  • 30 ledna, 2013

    Tak je to konečně tady. To co Stuchlík jako „aprílové žerty“ pouštěl do médií se plní. Do posledního puntíku se tak ukazuje správný názor lidí z Fincentra, kteří tam také dříve pracovali, ale již dávno pochopili. Tudy cesta nevede. Jde jen o prachy majitelů, nenechte se mást medem kolem úst!

    Brzy se zase změní kariéra i bodové odstupy. A nevlezete-li na Findata, přestáváte existovat :-)

    Odpovědět

  • XXX

    30 ledna, 2013

    Jo jo… A ráno se někdo probudil a měl ruku v nočníku…

    Odpovědět

  • 31 ledna, 2013

    Uvidíte sami. Pokud je prodej exit-strategií, jako že asi bude, pak se připravte na tvrdý tlak na marže a ziskovost. FCTR nemá stabilní příjmy z majetkových pojistek, majoritou je život, ještě k tomu často přepojišťovaný život po uplynutí stornodoby. Kvůli prodeji se nakupovali z trhu noví lidé a vázali dlouhodobými smlouvami, není to tak?

    Odpovědět

  • Xxx

    31 ledna, 2013

    Doporucuji vyhledat doktora Chocholouska…

    Odpovědět

  • Honza M.

    1 února, 2013

    Musím se přiznat, že z většiny názorů zde, je mi špatně. Respektive, je mi líto Vaší energie, kterou dáváte do hanění jiných poradců…
    Nejsem ani z jedné výše zmiňované skupiny, přesto bych všem doporučil, aby se pokusily zamyslet (nad sebou). Není lepší se starat o své obchody a především klienty? Dělejte to a nebudete mít čas na žvásty, které tu pouštíte do světa.
    Ať máte logo červené nebo modré, myslete pozitivně. Vyděláme na tom všichni…

    Odpovědět