CZK/€ 25.330 +0,16%

CZK/$ 24.057 +0,45%

CZK/£ 30.413 +0,26%

CZK/CHF 27.245 +0,62%

27. 02. 2012

0 komentářů

Subjekty:

ING Pojišťovna: Budoucnost pojišťovnictví je v on-line

 


 

Prostřednictvím online.ingpojistovna.cz chce ING prodávat především penzijní připojištění a životní pojištění. Při startu portálu to bude konkrétně rizikové životní pojištění a jednorázové investiční pojištění.

„Nabídku pojištění, které bude možné sjednat přes internet, budeme nadále rozšiřovat a přinášet další zajímavé on-line produkty pro naše klienty,“ uvedl manažer přímé distribuce ING Pojišťovny Michal Skalický a dodal:„Naším dlouhodobým cílem je zlepšovat zákaznické služby a přicházet za klienty v místě a čase, který si sami zvolí, namísto toho, aby oni museli chodit za námi.“

ING Pojišťovna přitom není v on-line prostředí žádným nováčkem, na podzim loňského roku představila jako první pojišťovna na českém trhu on-line životní pojištění ING ProAktiv Start. ING portál tak rozšiřuje nabídku internetových služeb. „Při tvorbě webu online.ingpojistovna.cz jsme se snažili o maximální jednoduchost a o to, aby klient pochopil všechny aspekty konkrétního pojištění, které si kupuje. Právě proto je u každého produktu jedno nebo více videí, které popisují jeho vlastnosti. Samozřejmostí jsou také interaktivní kalkulačky,“ vysvětluje Skalický.

Internet využívá čím dál více lidí a i množství aktivit na něm rapidně vzrůstá, a také do budoucna bude tento trend nabývat na obrátkách. Klienti jsou navíc náročnější na servis a vybírají si. Zatímco v roce 2005 měla internet necelá pětina českých domácností, o pět let později na něm surfoval již každý druhý. Podle ČSÚ v roce 2011 mělo připojení k internetu dokonce 62 % domácností. I když ve srovnání s Evropou zatím spíše pokulháváme, internet se stává nepostradatelnou součástí našich životů.

Podrobnosti o zboží a službách podle ČSÚ vyhledává on-line 79 % uživatelů internetu. „Podle statistik neuvěřitelných 84 % českých uživatelů internetu tento nástroj využívá k  nákupům a 42 % skrze něj vstupuje do svého internetového bankovnictví,“ doplnil Skalický. Mít přehled o svých financích a moci je spravovat či přímo zřizovat na dálku je proto dnes již standardní součástí nákupního chování zákazníků. „V oblasti pojišťovnictví ovšem není nákupní proces klienta tak přímočarý – téměř tři čtvrtiny uživatelů předtím, než si koupí pojištění, hledá informace na internetu a přitom navštíví až 40 stránek. Svou roli kromě internetu samozřejmě hrají i osobní doporučení a informace z ‚offline‘ světa,“ uzavřel Michal Skalický.

REKLAMA

Graf č. 1: Domácnosti s přístupem na internet

 ing-online-01

Graf č. 1: Činnosti vykonávané jednotlivci na internetu¨
ing-online-02

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

online hry - děti - kluk - počítač

Naučte děti hospodařit a investovat: Online hrou

Gamifikace, tedy používání herních prvků v neherních oblastech, není v investiční oblasti věcí neznámou. Je ale především jedním z nejlepších způsobů, jak vzdělávat děti a mládež v oblastech hospodaření s financemi a investování.

Text: Kateřina Lichtenberková

24. 05. 2019

Kluk - notebook - budoucnost

Jste skutečně připraveni na budoucnost?

„Onehdy se Ray bavil se svým třináctiletým synem a narazili na problém, o kterém se potřebovali dozvědět víc – Ray se rozhodl „kouknout na Google“, jeho syn „šel na YouTube“. Ray si tak uvědomil, že jejich přístupy k vyhledávání informací, získávání odpovědí a k práci s internetem […]

Text: Paul Stanfield

13. 04. 2017

Banky vs hackeři: hlavní slovo má klient

Od začátku týdne jsou cílem hackerských skupin české weby. Včera přišly na řadu banky, a i když nešlo o prakticky nic nebezpečného, klientům tento „útok“ alespoň mohl připomenout, že využívání internetu v bankovních službách nemusí být vždy bez problémů. V horším případě pak hrozí i ztráta peněz. O něčem podobném se v Evropě v minulém roce přesvědčilo několik tisícovek lidí.

Text: Daniel Kuchta

06. 03. 2013


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *