17. 06. 2022
Deutsche Bank instaluje aplikaci na telefony svých bankéřů, chce sledovat soukromé zprávy
Německá Deutsche Bank začala s instalováním sledovací aplikace Movius do telefonů svých bankéřů. Chce monitorovat kontakt svých zaměstnanců s klienty.
Deutsche Bank začala instalovat do telefonů bankéřů aplikaci, která sleduje veškerou jejich komunikaci v souvislosti s odesíláním nevhodných zpráv, které se začalo stávat realitou v celém bankovním odvětví.
Největší německá banka začala po některých bankéřích vyžadovat, aby si stáhla americkou aplikaci Movius, která umožňuje pracovníkům odpovědným za dodržování předpisů sledovat hovory, textové zprávy a konverzace v aplikaci WhatsApp, uvádí lidé obeznámeni s touto záležitostí.
Movius má partnerství s telekomunikačními společnostmi jako Sprint, BlackBerry, Telstra a Telefónica. Během pandemie začalo aplikaci využívat také mnoho bank, aby monitorovala práci na dálku zaměstnancům na přísně regulovaných pozicích, jako je například trading.
Banky stále častěji hledají nástroje, které by jim pomohly monitorovat kontakt zaměstnanců s klienty v návaznosti na několik regulatorních šetření, která vyústila v odchod bankéřů.
REKLAMA
V posledních letech tento software využívají banky JPMorgan Chase, UBS, Julius Baer, Jefferies a Cantor Fitzgerald.
Akcie Deutsche Bank (DBK) posilují na frankfurtské burze o 1,48 % na 9,45 EUR. S akciemi lze obchodovat také na RM-SYSTÉMu pod tickerem BAADBK.
Zdroj : Financial Times
Marek Pokorný
Fio banka, a.s.