Značka bot Prabos se poprvé objeví v televizích v rámci reklamní kampaně, kterou společnosti vedle komunikační strategie a obsahu na sociální sítě zajišťuje marketingová agentura Czech Promotion.
Český výrobce obuvi Prabos koncem března odstartoval tříměsíční televizní kampaň, která má za cíl dostat do širšího povědomí veřejnosti, že se Prabos kromě obuvi pro profesionály zaměřuje také na volnočasovou obuv.
Realizaci reklamních spotů kromě komunikační strategie a tvorby obsahu na sociálních sítích Prabosu zajišťuje marketingová agentura Czech Promotion.
„Pro zvýšení znalosti značky jsme zvolili cestu propojení televizní a online kampaně, ve které budeme komunikovat jasné sdělení: Obouváme profesionály, obouváme dobrodruhy. Prabos plus – bota na vše. Našim cílem je obeznámit veřejnost s tím, že Prabos je vhodná bota i na pěší turistiku,“ říká Michal Novák, marketingový ředitel agentury Czech Promotion.
Slabší hospodářské výsledky za rok 2022 společnost připisovala tomu, že se ji dostatečně nedařilo přenášet nárůsty cen materiálů a energií na tendrového zákazníka v již existujících kontraktech. Dále došlo v loňském roce k propadu prodeje a v prodejnách o 30-50 %.
REKLAMA
Akcie Prabos (BAAPRAPM) se obchodují na pražské burze, kde poslední obchod proběhl na 175 Kč. Na burze RM-SYSTÉM stagnují na 185 Kč.
Zdroj : Mediář
Marek Chudoba
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Marek Chudoba
Fio banka, a.s.