V prvním kvartálu letošního roku tržby Facebooku klesly o necelých sto milonů dolarů. Meziročně však došlo k nárůstu o 300 milionů dolarů.
„Aby Facebook mohl dále růst, pokrývat rostoucí náklady a skutečně potvrdit svou kapitalizaci 100 miliard dolarů, bude muset v první řadě najít systém, jak vydělat na mobilních zařízeních,“ píše Jan Sedlák v deníku E15 a dodáváv: „Mark Zuckerberg však doposud nedokázal přijít s uspokojivým systémem, který by tuto mobilní masu dokázat náležitě zpeněžit. Mluví se o zavedení reklamních sdělení přímo mezi příspěvky na hlavní „zdi“ Facebooku. Jenže o něco podobného se pokouší například Twitter a žádné oslnivé úspěchy s tím neslaví. Sociální obr tak prozatím v této oblasti pouze utrácí – za aplikaci Instagram na mobilní sdílení fotek nakonec zaplatil 300 milionů dolarů v hotovosti a 700 milionů vyplatil v 23 milionech akcií.“
Zdroj : E15