25. 11. 2013
Subjekty:
KLIENTI RAIFFEISENBANK MOHOU NOVĚ PLATIT I BEZKONTAKTNÍ NÁLEPKOU
Klienti Raiffeisenbank mohou nově platit pomocí bezkontaktní nálepky. „Naši klienti tak s sebou již nemusí na nákupy nosit peněženku, stačí, když u sebe budou mít mobilní telefon nebo přívěsek na klíče s touto nálepkou,” uvedla produktová manažerka Raiffeisenbank Romana Lantorová.
Bezkontaktní nálepky fungují stejně jako bezkontaktní debetní karty. Platby jsou rychlé, pohodlné
a bezpečné, do 500 Kč standardně není nutné zadávat PIN kód. Nálepky jsou díky tomu vhodné především pro drobné nákupy, klienti nemusejí hledat bankomat, když nemají u sebe drobné ani nemusejí nosit peněženku. „Platit s bezkontaktní nálepkou lze všude, kde je bezkontaktní terminál. Podobně jako u bezkontaktních karet, stačí jen nálepku přiložit k terminálu a klient má zaplaceno,” vysvětlila Romana Lantorová a dodala, že k nálepce lze podobně jako k debetním kartám zřídit cestovní pojištění nebo pojištění proti zneužití. Nálepkou naopak nelze platit na internetu nebo vybírat z bankomatu.
Majitelé eKonta KOMPLET i starších typů účtů mohou bezkontaktní nálepku získat zdarma místo své elektronické debetní karty nebo ke stávající elektronické debetní kartě za 10 korun měsíčně. Zdarma mohou mít zároveň nálepku i embosovanou debetní kartu.
eKonto KOMPLET nabízí v rámci jednoho transparentního poplatku komplexní služby. Klienti tak zdarma získají např. neomezený počet výběrů z bankomatu jakékoli banky v České republice i v zahraničí, neomezený počet elektronických domácích plateb, vedení účtu až v devíti různých měnách, dvě platební karty s možností bezkontaktní technologie, kreditní kartu, přímé bankovnictví, kontokorent, spořicí účet, vklady hotovosti, úrazové pojištění i mobilní bankovnictví vyhlášené nejlepší finanční aplikací v anketě Mobilní aplikace roku 2013. Díky kreditní kartě, která vrací až 2% z útraty, klient navíc od banky může každý měsíc získat až 1000 korun.