„Při úpravě podmínek produktů souvisejících s novým Zákonem o platebním styku uplatnila Komerční banka maximálně proklientský přístup,“ uvedl Radko Belada, vedoucí Marketingu pro retailové bankovnictví. „I když to nebude vždy a za všech okolností pro banku optimální, rozhodli jsme se v duchu myšlenky nové normy chránit zájmy klienta i nad rámec požadavků zákona a přenést na sebe řadu nových rizik,“ doplnil Radko Belada.
Novinkou je rovněž omezení limitu spoluúčasti klienta na škodách vzniklých zneužitím ztracené či odcizené platební karty. Za předpokladu, že nedošlo k porušení bezpečnostních pravidel pro nakládání s kartou, se bez ohledu na výši vzniklých škod bude klient podílet na jejich náhradě maximálně částkou 150 EUR, zbývající náklady ponese Komerční banka. Nad rámec znění nového zákona přitom Komerční banka bude limit 150 EUR vztahovat nikoli na jednu transakci, ale na součet částek všech transakcí, ke kterým došlo na zneužité kartě.
Komerční banka také klientům nabízí možnost bezplateného zřízení telefonického přístupu na účet – Expresní linky Plus. Zde budou moci klienti bezplatně získat informace o pohybech na účtech a prostřednictvím této linky budou také informování o změnách smluvních podmínek.
Zdroj: Tisková zpráva Komerční banky
REKLAMA