Dillí (Od našeho zvláštního zpravodaje) – Angličtina, rostoucí domácí spotřeba a kvalitní zboží. Podle Barbory Jarešové jsou právě tohle výhody, které oproti Číně nabízí Indie v obchodu s EU a Českem.
Přečtete si, jak mladá česká podnikatelka v Dillí rozjíždí exportní firmu a dozvíte se třeba i to, proč se v Indii tak často troubí.
A.cz: Jak jste se dostala do Indie?
Můj snoubenec pracuje pro mezinárodní nadaci a dostal nabídku vést pobočku v Dílí pro region SAARC (South Asian Association For Regional Cooperation, země od Afghánistánu přes Indii až po Maledivy, pozn. red.) Doma jsme si o této příležitosti popovídali a řekli jsme si, že je to zajímavá kariérní šance. Pro mně to byla příležitost podívat se do nové země a Indie mně vždy lákala, a to nejen z kulturního hlediska, ale i proto, že je to rostoucí trh. Takže jsme na to takzvaně skočili a teď jsme tady.