Klienti, kteří na svém Osobním účtu České spořitelny realizují jednu příchozí a dvě další libovolné platby měsíčně, získají slevu z vedení účtu. Výše slevy závisí na součtu vkladů na účet, nebo součtu všech aktiv a pasiv klienta.
„Programem výhod reagujeme na výsledky dotazování mezi klienty, kteří u nás mají sjednaných více produktů a služeb. Ti, pro které jsme hlavní bankou, totiž volali po ocenění věrnosti,“ uvedl Martin Techman, ředitel úseku rozvoj obchodu České spořitelny. „Program výhod jsme ovšem nastavili tak, aby díky němu mohli slevu získat všichni naši aktivní klienti, jinak řečeno všechny příjmové skupiny,“ dodal Martin Techman.
Program výhod České spořitelny- Podmínky pro získání slevy |
|||
Aktivní účet |
Kreditní obrat na účtu |
Bilanční suma |
Sleva |
R |
každý aktivní klient |
každý aktivní klient |
10 % |
R |
min. 25 tis. Kč |
nebo min. 300 tis. Kč |
25 % |
R |
min. 50 tis. Kč |
nebo min. 500 tis. Kč |
50 % |
R |
min. 75 tis. Kč |
nebo min. 1 mil. Kč |
75 % |
R |
min. 100 tis. Kč |
nebo min. 5 mil. Kč |
100 % |
Pro získání slevy z vedení účtu je potřeba splnit dvě podmínky: mít sjednaný Osobní účet a jednou měsíčně jednu příchozí platbu na svůj účet a realizovat další dvě platby, tedy účet aktivně využívat.
Zdroj: Tisková zpráva České spořitelny