18. 03. 2014
Česká spořitelna prodělala klientovi 7,6 mil. Kč. Teď je musí vrátit
Zároveň s úhradou ztráty ve výši 7,587 mil. Kč předepsal Vrchní soud v Praze k úhradě i soudní výlohy ve výši 698 tis. Kč. O rozsudku informoval portál Hromadnéžaloby.cz.
„Česká spořitelna byla „penalizována“ za to, že klienta nevyváženě informovala, když mu prezentovala pouze možná pozitiva, avšak nedostatečně zdůraznila rizika, která s sebou obchod přináší,“ uvedla Michaela Šubrtová, která poškozeného zastupovala. Poškození mohou být i další klienti, kteří s Českou spořitelnou obchodovali. Podle zástupkyně poškozeného se jedná o systémovou chybu. To ale Česká spořitelna odmítá.
„Předmětem popsaného soudního sporu byl specifický případ, ve kterém došlo ke zpochybnění jednoho konkrétního obchodu uzavřeného prostřednictvím jednoho konkrétního telefonátu. Vyvozovat z daného případu jakékoliv obecné závěry by proto bylo zcela nemístné a nekorektní,“ uvedla Helena Matuszná z tiskového odboru ČS pro ČTK.
Zdroj: Finančnínoviny.cz