CZK/€ 25.325 -0,20%

CZK/$ 23.280 +0,01%

CZK/£ 30.158 -0,25%

CZK/CHF 26.871 -0,13%

09. 08. 2018

0 komentářů

ČSOB stoupl počet klientů, ale zisk klesl

 

Meziročně počet klientů celé skupiny ČSOB vzrostl o pět tisíc. Naopak čistý zisk dosáhl „jen“ 7,5 miliardy korun, což je v meziročním srovnání o 20 procent méně. Důvodem poklesu byly podle banky mimořádné výnosy v loňském roce.

Loading



 

Pololetní výsledky odrážejí to, co jsme si předsevzali – tedy že budeme ještě více investovat do našich zaměstnanců formou odměn a mezd. Úsilí, nápady a nadšení našich zaměstnanců z nás dělají jednu z nejúspěšnějších bank na českém trhu,“ řekl John Hollows, generální ředitel ČSOB.

Provozní náklady se zvýšily na 8,8 miliard korun, což je v meziročním srovnání nárůst o 9 procent, a naopak provozní výnosy se snížily na 17,9 miliard korun, meziročně o sedm procent.

Jsem rád, že náročným obdobím transformace, v němž se zaměřujeme zejména na digitalizaci a inovace, prochází skupina ČSOB úspěšně. To, že jdeme správnou cestou, potvrzuje růst počtu našich klientů i výrazný nárůst aktivních uživatelů mobilního bankovnictví, kterých jen meziročně přibylo 28 %,“ dodal John Hollows.
Zdroj : Tisková zpráva ČSOB

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Digitalizace bude v příštích letech hrát v byznysu stále větší roli. Jak se připravit na velké celospolečenské změny?

Evropská unie (EU) musí  trend digitalizace zachytit a nové technologie a investice do nich nejrůznějšími cestami podporovat a nesvazovat je přílišnými regulacemi. Stejně tak je důležité podpořit investice do kybernetické bezpečnosti, která s digitalizací úzce souvisí. Shodli se na tom účastníci konference Prague Digital Council, kterou u […]

Text: Filip Kučera

06. 12. 2022

V digitalizaci jsou nejlepší španělské a kanadské banky. Česko je ze 41 zemí na 13. místě

Venku je největší globální studie o digitálním bankovnictví – Digital Banking Maturity 2022. Jak si v této sféře stojí retailové banky z 41 zemí z celého světa, včetně Česka? Zmiňovaná studie společnosti Deloitte přináší srovnání digitálních funkcionalit, šíři pokrytí zákaznických potřeb a UX aspektů ve třech klíčových kanálech.

Text: Filip Kučera

25. 11. 2022


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *