CZK/€ 25.120 -0,02%

CZK/$ 24.168 +0,07%

CZK/£ 30.274 -0,62%

CZK/CHF 27.020 +0,27%

22. 04. 2009

0 komentářů

Firmy vtrhly na Facebook i Twitter: Místo přátel byznys

 


 

Praha/New York – Vyměnili byste přátelství za desetidolarový kupon na nákup nebo hamburger? V současné době, kdy na sociální sítě jako Facebook či Twitter proniká stále více firem nabízejících řadu exkluzivních slev a výhod, nad touto otázkou řada lidí zapřemýšlí.
Slevovou strategii podle agentury AP čas od času uplatňuje například americký obchodní řetězec Sears. Kupon na nákup v hodnotě 10 dolarů věnuje uživateli, který se stane fanouškem této firmy na kdysi čistě vysokoškolském serveru Facebook a připojí se do její skupiny.
Smaž si přátele, dostaneš hamburger
Počítačová firma Dell zase zasílá na Twitteru slevové kódy pro online nákupy. Obchod s obuví Zappos.com pravidelně daruje vstupenky na noční plavbu.
Aby firmy v současnosti uspěly, snaží se být součástí toho, co zákazníka baví a zkoušejí s ním komunikovat. „Ve kterém (obchodě) jsi byl nakupovat? Vyprávěj mi o tom,“ vyzývá uživatele na Twitteru obchodní řetězec Kmart.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *