Nejvíce se na prodeji úvěrových obchodů společnosti Home Credit podílely spotřebitelské úvěry a kreditní karty. Průměrná částka úvěru meziročně vzrostla o více než 13 000 Kč na současných více než 40 000 Kč.
"Nejvýraznější nárůst 120 % jsme zaznamenali u půjček hotovostních, podstatně se zvýšil také objem finančních prostředků vyčerpaných přes kreditní karty, a to o 75 %,“ uvádí Erich Čomor, generální ředitel a předseda představenstva společnosti Home Credit.
Home Creditu se dařilo také v klasickém splátkovém prodeji, kde dosáhl meziročního růstu objemu úvěrů o 10 %. Nejvíce si lidé na splátky nakupovali tzv. černou techniku a bílé zboží. O 30 % vzrost objem úvěrů na nákup nábytku. Za první kvartál však Home Credit prodal na splátky také 600 bazénů, což je o 50 % víc než vloni. Zájem je i o financování chirurgických zákroků.
Zdroj: Tisková zpráva Home Credit