Hypoteční banka dále posiluje svou pozici jednoho z největších poskytovatelů hypotečních úvěrů na českém trhu. Navázáním spolupráce s Českou pojišťovnou a pojišťovnou ING rozšiřuje počet svých obchodních partnerů, kteří budou poskytovat, i když vždy individuálně modifikovanou, hypotéku z dílny Hypoteční banky.
„Domnívám se, že nyní nastal čas posunout se o krok dál a trochu jiným směrem,“ komentuje vývoj Jan Sadil, generální ředitel Hypoteční banky. „Samozřejmě stále vyvíjíme nové produkty a služby, ale zároveň přemýšlíme, co by klientům zásadním způsobem ještě více zpřístupnilo hypotéky. Odpověď je jednoduchá: najít je na místech, která běžně navštěvují, odbourat nutnost návštěvy na pobočce banky. Náš recept se jmenuje multibrand.“
V současnosti Hypoteční banka při prodeji svých hypoték spolupracuje s obchodní sítí mateřské ČSOB, Poštovní spořitelny, Citibank a společnosti RE/MAX. Od dubna začíná spolupracovat také s ING a Českou pojišťovnou, která očekává v prvním roce objem poskytnutých hypoték v rozmezí 1 – 2 miliard Kč.
"Příští fází multibrandu může být prodej hypoték například přímo v obchodních sítích developerů a realitních kanceláří. Do budoucna nevylučujeme ani spolupráci s velkými hypermarkety. Příkladem může být hypermarket Tesco, který svým britským zákazníkům nabízí komplexní finanční služby včetně hypoték," odhaluje plány Hypoteční banky Jan Sadil.
REKLAMA
Zdroj:
Tisková zpráva Hypoteční banky