Klienti Hypoteční banky se mohou prostřednictvím e-mailu nebo sms zprávy dozvědět, zda bylo provedeno požadované čerpání hypotečního úvěru či mimořádná splátka hypotéky. Banka je také informuje v případě, že na svém účtu nemají dostatek finančních prostředků na splácení úvěru. Tato služba je poskytována bezplatně jak stávajícím, tak novým klientům.
„Smyslem této bezplatné služby je poskytovat klientovi úplné a aktuální informace týkající se jeho úvěru. Zprávy jsou automaticky zasílány na jeden klientem určený e-mail nebo mobilní telefon, případně na obojí,“ upřesňuje Bohdan Suchánek, ředitel marketingu a PR Hypoteční banky. „Podstatně se zjednodušuje a zrychluje komunikace mezi bankou a klientem. Tuto službu v budoucnu rozšíříme o další informace týkající se správy hypotečního úvěru. Klienti jsou s touto službou velmi spokojeni, neboť jim pomáháme snižovat riziko platební delikvence, která může vzniknout v důsledku krátkodobého nedostatku finančních prostředků na účtu,“ dodává B. Suchánek.
Zdroj: Tisková zpráva Hypoteční banky