Znalost značky ePojištění.cz vzrostla díky investicím několikanásobně. Cíle má však zakladatel a spolumajitel ePojisteni.cz Dušan Šenkypl vyšší: „Nedávno jsme obdrželi i první výsledky průzkumu znalosti značky a ta se zvedla na víc než trojnásobek – z původních asi deseti na 32 procent. Cíl po dobu našeho dvouletého partnerství je hranice 50 procent.“
Smlouva s Fotbalovou asociací České republiky (FAČR) a STES by ale mohla přinést ePojištění.cz i nové klienty. „Domluvili jsme se STES a FAČR, že vytvoříme speciální nabídku produktů pojištění, která bude prezentována členům FAČR a která bude reprezentovat naši avizovanou podporu mládežnického fotbalu. Tento program nyní finalizujeme a bude naším cílem dostat do mládežnického fotbalu další desítky milionů a zvýšit šanci, že nám brzy vyroste další Nedvěd nebo Rosický,“ říká Dušan Šenkypl.
Zdroj : iDnes.cz