Cílem je oslovit nové klienty a nabídnout jim finanční služby v uceleném a snazším přehledu. Nabízet budou i produkty jiných bank. „Poradci Broker Consulting mají v Česku téměř půl milionu klientů, kteří povětšinou patří spíše k těm, kdo by do mBank spontánně nepřišli. Jde o klienty, kteří dávají přednost poradenskému modelu finančních služeb,“ říká mluvčí mBank Pavel Vlček. „Pro mBank jde o důležitý bank,” říká provozovatel první pobočky v Petrské ulici Rudolf Rentsch.
Do konce příštího roku se plánuje zavedení 20 OK Pointů. Společnost jedná nyní s 90 potenciálními zájemci. Generální ředitel Broker Consulting Petr Hrubý uvedl, že právě nabídkou produktů jiných finančních institucí se chce lišit. „O podobný koncept se budou pokoušet i další společnosti,“ očekává Hrubý.
Zdroj : e15.cz