Velkou zásluhu na rychlém růstu počtu klientů má poplatková politika banky, která nabízí vedení účtu, stejně jako třeba příchozí a odchozí platby, SIPO, inkaso nebo platební karta zadarmo.
„Když jsme vstupovali na český trh, často jsme slyšeli, že pro úspěch další banky už tu není místo. Nyní, po deseti měsících, máme 150.000 klientů. V počtu klientů se tak mezi ostatními bankami řadíme na šesté místo! To jednoznačně potvrzuje správnost naší strategie nízkonákladového bankovnictví, kdy přenášíme úsporu nákladů ve prospěch klienta.“ komentuje růst mBank generální ředitel Jiří Báča.
V současné době, kdy krize připravila o výnosy mnoho investorů na akciových trzích, a klienti hledají konzervativní nástroje, které jim garantují alespoň nějaké zhodnocení, registriuje příliv prostředků také mBank. „V současné situaci se projevuje zvýšený zájem o spořící účet, který představuje naprosto bezpečnou možnost uložení vkladů domácností. Je evidentní, že kombinace spořícího účtu mBank, kdy nabízíme mimořádný úrok 3,3% p.a., a to férově – naprosto pro všechny, spolu s maximální likviditou a to bez jakýchkoliv poplatků, je v posledním období pro klienty ještě atraktivnější,“ dodává Jiří Báča.
Zdroj: Tisková zpráva mBank