CZK/€ 25.310 +0,04%

CZK/$ 24.019 +0,88%

CZK/£ 30.433 +0,32%

CZK/CHF 27.004 +0,09%

28. 08. 2024

0 komentářů

Mladí lidé upřednostňují investice a spoření

 

ČSOB za podpory Mastercard představuje kampaň zaměřenou na zástupce generace Z ve věku 18 až 26 let, která nese motto „Co bych udělal se 100 000 Kč?“. Kampaň, spojená s lákavou nabídkou založení nového běžného účtu, je doplněna o výsledky průzkumu, který odhaluje, jak by mladí lidé naložili s výhrou ve výši sto tisíc korun.

Loading



 

Z průzkumu mezi více než tisícovkou respondentů vyplynulo, že 36 % mladých lidí by výhru uložilo na spořicí účet nebo do investic. Druhou nejčastější volbou by bylo shodně cestování a vybavení domácnosti, na obojí by výhru vynaložilo 13 % respondentů. 11 % by použilo peníze na pořízení automobilu nebo motocyklu. Vysoké místo zaujalo i vzdělání, kam by směřovalo prostředky 7 % zástupců generace Z, zatímco pouhé 4 % by si za výhru pořídily mobilní telefon nebo hodinky.

„Generace Z nás utvrdila v tom, jak zodpovědně přistupuje k budoucnosti a odolává pokušení snadno nabyté peníze utratit bez rozmyslu. Kategorie jako spoření a investování dominují, zatímco zábava a párty jsou spíše na spodních příčkách. Tradičně silná je potřeba poznávat svět, proto je cestování druhou nejčastější volbou,“ říká Martin Procházka, ředitel pro oblast Retailové klientely ve skupině ČSOB.

 Režie reklamy se ujal Michael Nováček, který si kompletně celý tým sestavil ze zástupců generace Z, aby dosáhl co největší autentičnosti. Hlavním těžištěm kampaně jsou sociální sítě, zejména Instagram a TikTok.

Součástí kampaně, která probíhá od 26. srpna do 31. října 2024, je nabídka pro nové klienty ČSOB ve věku 18 až 26 let. Při otevření běžného účtu získají odměnu ve výši 1 500 Kč a navíc budou zařazeni do slosování o výhru 100 000 Kč, pokud během tří po sobě jdoucích měsíců uskuteční alespoň pět plateb kartou. Účet lze založit snadno a rychle prostřednictvím mobilní aplikace Smart od ČSOB, online na internetu nebo osobně na pobočce.

 Kampaň podpoří řada mladých influencerů z různých oblastí, od sportu a lifestyle až po cestování a gaming. Mezi nimi jsou například BeHa, která se nedávno zúčastnila premiéry pokračování série Netflixu Emily in Paris v Los Angeles, a další populární osobnosti jako Adam Mach, Jan Navrátil, Lucie Mašlonková, Johana Bázlerová, Michal Forejt a Natálie Kárová.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Na jaké současné geopolitické krize se v dnešní době zapomíná a jak ovlivňují finanční trhy?

Zatímco některé geopolitické konflikty, například na Blízkém východě a ve východní Evropě, dominují titulkům novin, jiné regionální krize nemusí být z evropského pohledu tak viditelné, a přesto mohou mít významný dopad na finanční trhy. Tyto „neviditelné” konflikty nebo napětí často ovlivňují určitá odvětví nebo regiony a vytvářejí […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

14. 11. 2024

Bitcoin dosahuje nového historického maxima

Bitcoin dosáhl nového historického maxima ve výši 89 900 USD, když kryptoměnové trhy přivítaly vítězství Donalda Trumpa v amerických prezidentských volbách. Republikánská strana navíc získala většinu v Senátu a aktuálně je blízko k získání většiny i ve Sněmovně reprezentantů.

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

12. 11. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *