CZK/€ 25.355 +0,10%

CZK/$ 24.337 +1,15%

CZK/£ 30.464 +0,17%

CZK/CHF 27.279 +0,12%

28. 08. 2024

0 komentářů

Mladí lidé upřednostňují investice a spoření

 

ČSOB za podpory Mastercard představuje kampaň zaměřenou na zástupce generace Z ve věku 18 až 26 let, která nese motto „Co bych udělal se 100 000 Kč?“. Kampaň, spojená s lákavou nabídkou založení nového běžného účtu, je doplněna o výsledky průzkumu, který odhaluje, jak by mladí lidé naložili s výhrou ve výši sto tisíc korun.

Loading



 

Z průzkumu mezi více než tisícovkou respondentů vyplynulo, že 36 % mladých lidí by výhru uložilo na spořicí účet nebo do investic. Druhou nejčastější volbou by bylo shodně cestování a vybavení domácnosti, na obojí by výhru vynaložilo 13 % respondentů. 11 % by použilo peníze na pořízení automobilu nebo motocyklu. Vysoké místo zaujalo i vzdělání, kam by směřovalo prostředky 7 % zástupců generace Z, zatímco pouhé 4 % by si za výhru pořídily mobilní telefon nebo hodinky.

„Generace Z nás utvrdila v tom, jak zodpovědně přistupuje k budoucnosti a odolává pokušení snadno nabyté peníze utratit bez rozmyslu. Kategorie jako spoření a investování dominují, zatímco zábava a párty jsou spíše na spodních příčkách. Tradičně silná je potřeba poznávat svět, proto je cestování druhou nejčastější volbou,“ říká Martin Procházka, ředitel pro oblast Retailové klientely ve skupině ČSOB.

 Režie reklamy se ujal Michael Nováček, který si kompletně celý tým sestavil ze zástupců generace Z, aby dosáhl co největší autentičnosti. Hlavním těžištěm kampaně jsou sociální sítě, zejména Instagram a TikTok.

Součástí kampaně, která probíhá od 26. srpna do 31. října 2024, je nabídka pro nové klienty ČSOB ve věku 18 až 26 let. Při otevření běžného účtu získají odměnu ve výši 1 500 Kč a navíc budou zařazeni do slosování o výhru 100 000 Kč, pokud během tří po sobě jdoucích měsíců uskuteční alespoň pět plateb kartou. Účet lze založit snadno a rychle prostřednictvím mobilní aplikace Smart od ČSOB, online na internetu nebo osobně na pobočce.

 Kampaň podpoří řada mladých influencerů z různých oblastí, od sportu a lifestyle až po cestování a gaming. Mezi nimi jsou například BeHa, která se nedávno zúčastnila premiéry pokračování série Netflixu Emily in Paris v Los Angeles, a další populární osobnosti jako Adam Mach, Jan Navrátil, Lucie Mašlonková, Johana Bázlerová, Michal Forejt a Natálie Kárová.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Mohou investoři stále očekávat býčí trh s bitcoinem

Navzdory nedávné stagnaci na kryptoměnovém trhu existují silné indikátory, které naznačují, že s probíhajícím čtvrtým kvartálem roku 2024 by mohl být na obzoru býčí trh s bitcoinem. Na trhu se rýsuje několik faktorů, které by mohly v následujících měsících výrazně ovlivnit cenu této kryptoměny.

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

22. 11. 2024

Bitcoin dosahuje nového historického maxima díky pokračující rally po volbách

Bitcoin minulou středu dosáhl nového historického maxima 93 480 dolarů, což je výsledek dynamiky po amerických prezidentských volbách, která nadále podporuje trhy s kryptoměnami. S rostoucí cenou bitcoinu také celková tržní kapitalizace kryptoměn stanovila nové historické maximum ve výši 3,05 bilionu dolarů, čímž překonala hodnotu zaznamenanou na […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

20. 11. 2024

Zlaté časy startupů končí. Trh s rizikovým kapitálem klesá

Situace na trhu rizikového kapitálu se v posledních letech kompletně proměnila. Zatímco v období pandemie tento trh významně rostl, v současnosti je trend opačný. Důvodů je několik. Investoři se zaměřují na trhy s ověřenými obchodními modely a v neposlední řadě chování investorů ovlivnily vysoké úrokové sazby. Přesto existuje i startupový segment, který […]

Text: Redakce

19. 11. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *