Meziroční výsledky ING Retail vykázaly nárůst u aktiv ve správě o 34 % a počtu klientů o 17 %. Počet klientů tak překročil hranici jednoho milionu. Hodnota aktiv ve správě vzrostla na více než 91 miliard korun. Čistý zisk společnosti meziročně klesl o necelou třetinu (na 364 milionů Kč).
„Nárůst počtu klientů není jen dobrým hospodářským ukazatelem. Signalizuje, že klienti si uvědomují kvalitu produktů ING a toho si velmi ceníme,“ řekla Alexis George, generální ředitelka ING Retail ČR/SR.
Hlavní objem uskutečněných obchodů připadá na ING Životní pojišťovnu a na trhu životního pojištění tak ING připadá podíl 15,4 %, což znamená druhé místo (na konci prvního pololetí 2007 byl podíl na trhu 11,4 %).
Zdroj: Tisková zpráva ING
REKLAMA