14. 05. 2009
Partners jsou první poradenská firma s televizním spotem
Partners se rozhodli v roce 2009 vyčlenit v porovnání s dosavadní praxí na trhu poradenství poměrně vysoký rozpočet na reklamu. Kampaň tak kromě televizního spotu zahrnuje i inzerci v tištěných médiích a outdoor. Ve výběrovém řízení nakonec zvítězil kreativní návrh reklamní agentury Kristián.
Televizní kampaň poběží v měsících květen, září a říjen v České televizi v atraktivním vysílacím čase okolo Událostí. „Hlavním cílem je zvýšení povědomí veřejnosti o značce Partners a vytvoření žádoucí asociace. Nejedná se tedy o žádnou produktovou nabídku, ale čistě imageovou kampaň,“ říká marketingový ředitel Partners David Pokorný. Na spot se můžete podívat kliknutím na tento odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=vJZeECUYq3M
Spot, jehož natáčení se ujal režisér F.A. Brabec, dostal symbolický název Důvěra. „Důvěra je základní atribut partnerství, kterým rozumíme dlouhodobý, informačně otevřený, klientstský přístup. To je právě základní filosofie společnosti Partners. Naše reklama říká, že na některé věci se můžete spolehnout. Na křik novorezence, na východ slunce, na osudové setkání… A Partners jsou právě takovou jistotou,“ vysvětluje Pokorný.
Jako podpůrná media využijí Partners tisk a venkovní reklamu. Tisková inzerce proběhne v denících MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách či bezplatných denících E15 a Metro. Z magazínů byly na základě cílové skupiny vybrány tituly Profit, Reflex nebo Týden. U outdooru se bude jednat od června do listopadu o bigboardy v Praze, Brně, Ostravě, Pardubicích a Českých Budějovicích a také u dálnice D1.
Souběžně s kampaní investuje společnost Partners také do megaboardu o rozměru 240 m2 na D1 nebo do obrandované tramvaje v Brně. „Na podzim dále navážeme sponzoringem druhé řady pořadu Krotitelé dluhů vysílaným na ČT1, kde se představí opět naši poradci. Na Krotitele máme velmi dobré ohlasy a věřím, že spojení značky Partners s tímto pořadem pomáhá poradcům v každodenní práci,“ uzavírá David Pokorný.
REKLAMA