CZK/€ 25.265 -0,02%

CZK/$ 23.960 -0,15%

CZK/£ 30.358 +0,18%

CZK/CHF 27.127 -0,09%

07. 05. 2008

0 komentářů

Partners pokračují v rychlém růstu i v roce 2008

 


 

"Díky úspěšnému zavedení značky Partners a rostoucí přitažlivosti firmy pro klienty i poradce jsme v prvním čtvrtletí dosáhli hrubého provizního obratu téměř 190 mil. Kč a provizní příjmy dosáhly téměř 150 mil. Kč. Můžeme tak nejen nabízet nejvyšší odměny za zodpovědnou práci našich poradců, ale také pokračovat v investicích do budování silné značky Partners a podpory kvality práce poradců," dodává Kateřina Palková.

"Velmi dbáme o to, aby poradci Partners poskytovali skutečně komplexní služby a klientům dokázali zajistit řešení všech jejich cílů a plánů. Důraz na kompletní obsluhu se projevuje nejen ve spokojenosti klientů, ale i v růstu zprostředkovaných smluv v oblastech, které řada jiných firem podceňuje," připomíná ředitel pro rozvoj a péči o klienty Tomáš Prouza. Nejvyšších nárůstů v počtu zprostředkovaných smluv bylo oproti zahájení činnosti Partners dosaženo v segmentech úrazového pojištění (+510 %), rizikového životního pojištění (+330 %), investic do podílových fondů (+171 %) a penzijního připojištění (+101 %).

"Výsledky Partners také potvrzují, jak důležité je vzdělávání poradců a zejména výsledky v oblasti investic a zajištění bydlení potvrzují, že loni zahájený vzdělávací systém funguje správně," zdůrazňuje ředitel pro strategii a garant odborného vzdělávání Partners Pavel Kohout. V prvním čtvrtletí tohoto roku investovali klienti prostřednictvím Partners do podílových fondů více než 140 milionů korun a uzavřeli pravidelné investice s cílovými částkami za 600 mil. Kč. Výrazně rostla také aktivita v oblasti bydlení – poradci Partners zajistili pro své klienty hypotéky v celkové hodnotě 1,3 mld. Kč.

V oblasti pojištění roční předepsané pojistné za životní (investiční, rizikové, úrazové) pojištění dosáhlo v minulém čtvrtletí 100 mil. Kč a předepsané pojistné za neživotní pojištění dosáhlo 4,5 mil. Kč. "Nižší poplatky u hlavních pojistných produktů Partners znamenají pro klienty významnou úsporu. Například u investičních životních pojištění ušetří klienti v průměru třetinu poplatků ve srovnání s pojistkami, které jsou nabízeny přímo pojišťovacími agenty a na přepážkách pojišťoven," připomíná klientský přístup Partners Pavel Kohout.

Podílové fondy a spořicí účty tvořily v prvním čtvrtletí letošního roku celkem 25 % uzavřených smluv. Investiční pojištění tvořilo 29 %, rizikové a úrazové pojištění 14 %, penzijní fondy 19 %, neživotní pojištění 6 %, hypotéky 3 % a stavební spoření 4 %.

REKLAMA

Schopnost klientů rozumět svým penězům podporují Partners také prostřednictvím serveru www.finmag.cz a tištěného měsíčníku FINMAG – finanční magazín. "Na webu FINMAG.CZ vzniklo velmi kultivované diskusní fórum. Čtenáři diskutují s autory článků, polemizují navzájem, ale výhradně pod svým jménem. Kupodivu toto jednoduché opatření od účasti v diskusi neodrazuje, naopak přitahuje řadu kompetentní profesionálů i laiků, hledajících radu," říká ředitel komunikace Partners Jan Majer. "Minulý týden vyšlo také třetí číslo časopisu, který je v prodeji v běžné distribuci. Na webu www.finmag.cz si může každý zájemce objednat zdarma ukázkové číslo," dodává.

Poradci Partners mají ve svém portfoliu 9 pojišťoven, 5 penzijních fondů, 5 investičních společností s více než 1 000 podílovými fondy, 4 stavební spořitelny, 11 bank a jednu leasingovou společnost. Novými partnery společnosti jsou od února také privátní banka Sal. Oppenheim a makléřská společnost Cyrrus.

Společnost Partners vznikla na jaře roku 2007 a brzy se zařadila mezi největší finančně poradenské společnosti na českém trhu. Počet aktivních poradců a manažerů společnosti Partners narostl o 60 % na 1 187 a dalších 300 budoucích poradců prochází vzdělávacími cykly a zapracováním. Společnost podporuje finanční gramotnost veřejnosti. Je vydavatelem časopisu FINMAG – finanční magazín, který vychází od března každý měsíc, a webu www.finmag.cz.

U zrodu Partners stáli Kateřina Palková, Pavel Kohout, Tomáš Prouza a Jan Majer. Zakladatele spojovala dlouholetá snaha o kultivaci finančního trhu. V Partners se rozhodli uvést do praxe společné představy o slušném a kvalitním finančním poradenství.

Jan Majer ,
ředitel PR a komunikace Partners

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *