05. 11. 2009
Partners vyhráli konkurs na zprostředkovatele zaměstnaneckých benefitů pro společnost DHL
„Není mnoho zaměstnavatelů, kteří by se tolik soustředili i na přidanou hodnotu benefitů pro své zaměstnance z pohledu svobody výběru produktů, kvality produktů v nabídce, poskytovaného servisu a dostupnosti profesionálního finančního poradce. Proto jsem dvojnásob rád, že jsme právě v tomto případě úspěšně obstáli,“ říká ředitel Partners Petr Borkovec.
Společnost DHL se k výběru partnera pro oblast finančních benefitů pro zaměstnance postavila odpovědně. Výběrové řízení probíhalo ve dvou kolech a hlavním kritériem byla kvalita, flexibilita a výhodnost nabízených finančních produktů pro zaměstnance, stejně jako regionální dostupnost komplexního finančního poradenství pro všechny zaměstnance společnosti DHL a její skupiny. V prvním kole vypracovali uchazeči dvě modelové situace rodin, které potřebují řešit bydlení, investice a zajištění. Poradkyně Partners Marcela Dubová z týmu manažera Sávy Střelce navrhla finanční plány a řešení pro obě modelové rodiny. Součástí zadání bylo i zmapování cen a podmínek jednotlivých finančních produktů, kalkulace provize a výnosů pro firmu i zaměstnance, a také návrh fungování spolupráce pracovníků DHL se zprostředkovatelem finančních benefitů.
„Jsme přesvědčeni, že firmě DHL šlo hlavně o kvalitní službu a spokojené zaměstnance. Naše nabídka byla orientovaná právě tímto směrem, tj. na zaměstnance a komplexnost a kvalitu služby pro ně. Kromě těchto kladů hrálo roli též regionální pokrytí a naše flexibilita v možnosti reagovat na požadavky potenciálních klientů z řad zaměstnanců DHL,“ říkají manažeři Partners Sáva Střelec a Jiří Melník, kteří zaštiťovali veškerou komunikaci s DHL.
Partners For Life Planning budou jedinou cestou, přes kterou budou nově zaměstnanci DHL své finanční benefity řešit. Dále se může jakýkoliv zaměstnanec obrátit na zelenou linku Partners (tel. 800 63 63 63) s odkazem na DHL a bude mu přiřazen poradce pro komplexní servis na základě finanční analýzy tak, jak vypadá standardní komunikace poradce Partners s klientem. Spolupráce se netýká pouze zaměstnanců společnosti DHL Express, ale připravuje se i pro sesterské společnosti skupiny DP DHL: PPL CZ s.r.o., Gerlach spol. s.r.o. a DHL Global Forwarding (CZ) s.r.o. Celkem se jedná přibližně o 1970 pracovníků v celé České republice.
„Partners nás zaujali svou filozofií, přístupem, otevřeností, a směrem, kterým se ubírají. Jedná se o dynamickou firmu s velkým potenciálem. Věříme, že pro naše zaměstnance bude tato spolupráce přínosná a nabídne jim i jejich rodině finanční svobodu“, uvedla Petra Pavlicová, manažer odměňování a zaměstnaneckých výhod DHL v České republice.
REKLAMA
„Je velmi pozitivní, že se skupina DHL rozhodla poskytnout svým zaměstnancům zajímavé benefity v době, kdy řada firem naopak výhody pro své zaměstnance omezuje. Fakt, že svým pracovníkům zajistila skutečné finanční poradenství podle jejich potřeb, ilustruje zájem společnosti DHL o dlouhodobé zabezpečení zaměstnanců,“ říká Tomáš Prouza, ředitel péče o klienty společnosti Partners.