CZK/€ 25.120 -0,02%

CZK/$ 24.168 +0,07%

CZK/£ 30.274 -0,62%

CZK/CHF 27.020 +0,27%

23. 01. 2008

20 komentářů

Pioneer Investments zavádí novinku Pioneer – Multibrand

 


 

Investice jsou zaměřeny do fondů fondů renomovaných správců např. JP Morgan Fleming, Fidelity Investments a Morgan Stanley.

Pioneer Investments nabízí tři investiční strategie: konzervativní, vyváženou a progresivní.

Vstupní poplatek se pohybuje od 2,5 do 5 %. Fond je nominován v českých korunách, minimální vstupní investice je 30 000 Kč nasledná ve výši 10 000 Kč.

Zdroj: Tisková zpráva Pioneer Investments

Loading

Vstoupit do diskuze 20 komentářů



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Radek Majdalének

    23 října, 2007

    Dobrý den
    nedávno mě poradce doporučil OPF Conseq Horizont invest s částkou 1000 Kč měsíčně na 20 let – dynamické portfolio, chtěl bych se Vás zeptat jakou provizi dostane za tento produkt?
    Celý vstupní poplatek nebo jen část?
    Děkuji

    Odpovědět

  • Majkl

    23 října, 2007

    Cely poplatek je pro maklerskou firmu, tedy asi 3 %.
    Kolegové mám pravdu?

    Odpovědět

  • Anonym

    22 října, 2007

    Dovoluji si doplnit, že Multibrand je produkt připravený Pioneerem pro Partners. Jiné poradenské firmy bohužel nebudou mít tento produkt zatím k dispozici 🙁

    Odpovědět

  • TM

    22 října, 2007

    A jak jste na to přišel?

    Odpovědět

  • Michal Mojžíš

    22 října, 2007

    Vždyť ho lze sjednat i přímo u Pioneeru nebo v Živnobance.

    Odpovědět

  • Anonym

    23 října, 2007

    Tak znovu: „Jiné poradenské firmy bohužel nebudou mít tento produkt zatím k dispozici.“ Jsou Pioneer a Živnobanka poradenské firmy? Bylo by trochu nezvyklé, kdyby Pioneer a jeho sesterská banka neměla v nabídce svůj produkt, co myslíte 🙂

    Odpovědět

  • Pavel Zachrdla

    23 října, 2007

    Myslel jste poradenské nebo zprostředkovatelské firmy? Poradenská firma přece může doporučovat kterýkoli z produktů, které jsou na trhu a který si klient může nějakým způsobem sjednat ;-).

    Odpovědět

  • Anonym

    23 října, 2007

    Zprostředkovatelské, ať je po vašem 🙂 Nicméně, pane Zachrdlo, vy doporučujete jaké produkty? Předpokládám, že ty, které máte jako zprostředkovatel nasmlouvané. Nebo posíláte své klienty ke konkurenci? Pochybuju. Jste poradce?

    Odpovědět

  • Pavel Zachrdla

    23 října, 2007

    To povídání by mohlo být zajímavé, ale ne takto nevyváženě :-(. Na otázky odpovídám jen reálným osobám. Takže pokud o moji odpověď opravdu stojíte, budete muset překonat svoji plachost ;-).

    Odpovědět

  • Anonym

    23 října, 2007

    Když plachým diskutujícím neodpovídáte, pak byste jim možná neměl ani klást otázky.

    Odpovědět

  • Pavel Zachrdla

    23 října, 2007

    I toto by bylo na delší povídání. I v internetových diskusích totiž existuje určitá hierarchie a anonym je v ní až na té nejnižší úrovni. Takže se smiřte s tím, že vám může klást otázky každý, ale ne každý bude ochoten vám odpovídat.

    Odpovědět

  • Anonym

    23 října, 2007

    Jinými slovy – nezáleží na myšlence, ale na tom, kdo ji vysloví. Myslím, že tuto podivnou premisu s panem Hanzlem zneužíváte.

    Odpovědět

  • Jirka Hlisnikovský

    23 října, 2007

    Ano, vždy záleží na tom, co kdo vysloví. Půjdu do krajnosti. Stejnou větu, stejný názor od Hitlera a Beneše byste chápal také stejně? Je to přehnané, ale zamyslete se nad tím.

  • Anonym

    23 října, 2007

    Ano, je to přehnané. Řekl bych v dané souvislosti až trochu hloupé. Tohle opravdu není Mein Kampf, pánové, poroučím se.

  • Pavel Zachrdla

    23 října, 2007

    Přesně tak. Např. myšlence „Arbait macht frei“ v zásadě nelze nic vytknout, pokud ji nezasadíme do kontextu (kdo a při jaké příležitosti ji použil). Znát zdroj myšlenky (jejího autora) je nezbytné pro její pochopení a pro její správnou interpretaci. Diskutovat s anonymi (a pseudoanonymi) proto nemá žádný smysl.

  • Anonym

    23 října, 2007

    Úžasná argumentace! Hitlera na ně, na anonymy! Arbeit macht frei, na fašouny! Příště se určitě do vaší party vydají pod vlastním jménem:-)

  • Pavel Zachrdla

    23 října, 2007

    Možná jste přehlédl, že jsem reagoval na pana Hlisnikovského, nikoli na vás.
    Ale na úplný závěr tedy ještě jedna věta: „spi sladce“ (a hodně záleží na tom, zda ji vyřkne manželka v ložnici či farář na hřbitově ;-).

  • Jirka Hlisnikovský

    23 října, 2007

    K čemu si vlastně vztahujete předmětnou argumentaci?

  • Michal Mojžíš

    23 října, 2007

    No, není to tak dávno, co tady někdo uváděl, že produkty „namíru“ si člověk nemůže pořídit ani přímo u dané pojišťovny. 😉
    Jinak Živnobanku lze do určité míry považovat za ekvivalent Partnerů.

    Odpovědět

  • Jozef Šulík

    23 října, 2007

    To není nic neobvyklé. Např. Kapitálové životní pojištění ZFP ? LIFE podle sazby 2BN, od Kooperativy, Vám jiná zprostředkovatelská firma než ZFP nesjedná. Dokonce Vám to neuzavřou ani na přepážkách Kooperativy.

    Odpovědět