„ Původně se měla nabídka skládat z až 2,3 mil. nově vydaných akcií a až 3,4 mil. akcií nabízených současnými akcionáři. Tento krok indikuje, že zájem o IPO nebyl příliš velký, což podle našeho názoru není důsledek nedůvěry investorů ve společnost, ale spíše absencí větších institucionálních hráčů vzhledem k relativně malé velikosti společnosti. Zájem mezi retailovými klienty byl údajně poměrně velký. Z pohledu budoucích minoritních akcionářů považujeme konečný způsob provedení IPO za příznivý jak z pohledu stanovené ceny, tak z pohledu toho, že neochota majoritních akcionářů prodat část svých podílů za tuto cenu svědčí o jejich důvěře v budoucí hospodaření,“ uvedl Milan Lávička, analytik J&T Banky.
„Celý tým, který se účastnil roadshow, byl velmi příjemně překvapen zájmem investorů o naši společnost. V posledních dnech jsme uskutečnili desítky prezentací a obdrželi jsme skutečně pozitivní ohlas od institucionálních investorů k principům, ke kterým se naše společnost hrdě hlásí. Tedy k vaření piva pouze z přírodních surovin a s využitím tradičních technologických postupů, které jak se zdá, hrají velkou roli v tom, jakým směrem by se mohlo toto odvětví do budoucna vyvíjet.
Neméně pozitivní byla odezva u retailových investorů, kteří nám fandí a přihlásili se se zájmem o investici do naší společnosti. Uvedení akcií na trh nám přinese kapitál pro další rozvoj společnosti a to jak v České republice, tak na exportních trzích. Rád bych všechny naše nové akcionáře ujistil, že jsme připraveni v nadcházejících letech učinit maximum pro zhodnocení jejich investice, a nepochybně jim představíme již brzy další naše nové výrobky,“ uvedl předseda představenstva pivovarů Zdeněk Radil.
Zdroj: Tisková zpráva Pivovarů Lobkowicz Group, a.s.
REKLAMA