27. 03. 2024
Poradna BNP Paribas Cardif Pojišťovny: Pojištění každodenních rizik pomůže při nesnázích v běžném i on-line světě
Jak vás pojištění každodenních rizik ochrání v běžném světě a jak v tom on-line? Co vše kryje a kde ho lze sjednat?
Co si mám představit pod pojištěním každodenních rizik?
Pojištění, dříve na trhu známé jako pojištění platebních karet, dnes už našim klientům poskytuje komplexní ochranu v každodenních situacích, kdy se stanou obětí kriminálního činu nebo mají prostě jenom smůlu, a to v běžném i on-line životě. V on-line světě vám pojištění pomůže, pokud padnete za oběť podvodníkovi a přijdete o peníze. Jedná se o situace, kdy někdo zneužije vaše karetní údaje, internetové či mobilní bankovnictví a ukradne vám peníze z účtu. Pojištění vás ochrání i v případě phishingu, když třeba naletíte na falešnou smsku, e-mail nebo jinou podvodnou manipulativní techniku. Stejně tak vám ale pomůže u on-line nákupů, tj. pokud vám nedorazí internetová objednávka. Kryté jsou on-line nákupy zboží a služeb z celého světa a nemusíte se bát ani těch z druhé ruky na internetových bazarech.
Jak mě takové pojištění ochrání v běžném světě?
V běžném světě vám pojištění pomůže například při krádeži. Bude se vám hodit, pokud vás někdo přepadne a obere o peníze, kapsář vám ukradne peněženku s hotovostí, tašku s osobními věcmi či přenositelnou elektroniku nebo vám zloději třeba vykradou zamčené auto a věci si odnesou. Pojištění ale pomůže, i když máte prostě „jen“ smůlu. Kryje vás, když ztratíte mobil či klíče v MHD, případně pokud vám telefon spadne na zem a rozbije se displej. Pojištění tak pomůže v mnoha každodenních situacích, kdy se vám stane něco nepříjemného a vy v konečném důsledku přijdete o peníze či cennosti.
REKLAMA
Jak a kde si takové pojištění sjednám?
Pojištění nabízíme prostřednictvím našich partnerských bank ve variantách pro jednotlivce či rodiny a s různým rozsahem a limity krytí. Na trhu se používají různé komerční názvy, které se většinou odvozují od Pojištění platebních karet a zmiňují se navíc i osobní věci, cennosti nebo internetová rizika.
Odpovídá: Martin Pejsar, ředitel produktu a marketingu pro region střední a východní Evropy