CZK/€ 25.355 +0,10%

CZK/$ 24.337 +1,15%

CZK/£ 30.464 +0,17%

CZK/CHF 27.279 +0,12%

23. 01. 2008

0 komentářů

Poštovní spořitelna spustila „guerillový“ marketing

 


 

Před pobočkou České spořitelny na náměstí v Kostelci nad Labem zastavuje auto. Tři hodiny poté, co banka zavřela, dává řidič před vchod stojan s výrazným nápisem: „Tady už je zavřeno. Banka na vaší poště má stále otevřeno,“ píše OLGA SKALKOVÁ v deníku Hospodářské noviny.

Poštovní spořitelna jako vůbec první firma v tuzemském bankovnictví používat takzvaný guerilla marketing. Podle mluvčího Martina Orsága bude Poštovní spořitelna v „partyzánštině“ pokračovat i v budoucnu, pokud se kampaň osvědčí.

„Cílem guerilla marketingu je dosáhnout maximální efekt netradičním způsobem a s minimem zdrojů. Včera nám sice lidé z České spořitelny stojan zabavili, ale s nějakou obětí musíte při guerille počítat,“ říká Martin Vyhnálek z firmy Ju-Turn, která kampaň připravila.

Akce míří na jednu ze slabin českých bank. Česká spořitelna jako první před několika lety zkrátila kvůli úsporám otevírací dobu a zavedla polední přestávky.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *