13. 10. 2017
Problémy UniCredit Bank s internetovým bankovnictvím přetrvávají
Omezené fungování internetového a mobilního bankovnictví UniCredit Bank trvá již od pátku minulého týdne. Klienti na plánovanou odstávku digitálních služeb sice byli předem připravení, ale jen do neděle.
Od pondělí problémy přetrvávaly dál. Obzvláště, když firmy nemohly využívat své klíčové služby týkající se odesílání mezd. Problémy s internetovým bankovnictvím zaznamenal i balíkový přepravce GLS. „I nadále je velká část služeb UniCredit Bank nefunkční. Prohlášení banky v médiích o nápravě je tak nepravdivé. Nyní je hlavní prioritou, aby se tyto technické problémy neprojevovaly ve službách poskytovaných pro naše zákazníky. Vynakládáme maximální úsilí nalézt řešení, jak se s výpadky trvale vypořádat,“ uvedl Pavel Včela, ředitel GLS Česká republika.
Podle mluvčího UniCredit Bank Petra Plocka banka problémy GLS řeší a v současné chvíli situaci přověřuje.
„V internetovém a mobilním bankovnictví je zatím omezeno zobrazení přehledu debetních a kreditních karet a intenzivně pracujeme, aby bylo k dispozici. Platby kartami jsou funkční. Zákaznická linka vyřizuje všechny požadavky v co nejkratším možném termínu. Denní výpisy jsou klientům v průběhu dne doručovány,“ dodal dále Plocek.
Zdroj : Aktualne.cz