11. 06. 2008
Projekt uvedení značky AXA v ČR získal ocenění Asociace PR agentur
Projekt skupiny AXA skal ve své kategorii také Cenu zahraničního porotce. AXA byla v loňském roce komunikována jako zcela nový hráč na trhu v ČR, a to se komunikačními aktivitami podařilo také prodat předat široké veřejnosti.
„Veškeré naše aktivity při vstupu finanční skupiny AXA na český trh jsme zaměřili na to, abychom předešli stigmatu pouze dalšího z mnoha rebrandingů společnosti. Toto se nám povedlo, protože po půl roce působení na českém trhu znalo značku AXA 33 % respondentů výzkumu znalosti značek společnosti Millward Brown. Ocenění od asociace je dalším důkazem toho, že se naše aktivity ubíraly správným směrem, “ uvedl Marek Zeman, ředitel PR a komunikace finanční skupiny AXA pro ČR a SR.
Důvody, které vedly ke zvolení byly zejména: jedinečnost zvolené strategie (místo rebrandingu po akvizici s Winterthurem vybudování nové identity), specifická situace (již třetí identita v průběhu dvou let) a výrazný úspěch.
Zdroj: Tisková zpráva AXA