CZK/€ 25.290 -0,08%

CZK/$ 23.891 -0,54%

CZK/£ 30.298 -0,45%

CZK/CHF 26.927 -0,29%

11. 02. 2009

0 komentářů

Řízení klientského portfolia Poštovní spořitelny povede Dušan Pavlů

 


 

„Přebíráme odpovědnost za vytěžování naší klientské báze.  Zaměříme se tedy na řízení, kampaní, na brandovou strategii a vyhledávání příležitostí pro křížový prodej. Chceme pracovat na lepším cílení naší značky a získat tak další klienty,“ upřesňuje Dušan Pavlů.
Dušan Pavlů působil pět let v marketingu České pojišťovny. Nejprve v odboru řízení kampaní a marketingového plánování, posléze vedl odbor marketingových výzkumů a monitoringu konkurence. V letech 2001 až 2003 byl konzultantem ve švédské společnosti Mercuri International zaměřené na zvyšování efektivity prodeje.   Dále byl členem core týmu projektu Finanční poradenství, podílel se na strategickém rozhodování v oblasti řízení brandu České pojišťovny a jako projektový manažer vedl projekt Segmentace B2B a B2C trhu a její proveditelnosti.

Dušan Pavlů studoval na Fakultě sociálně ekonomické Univerzity Jana Evangelisty Purkyně, Fakultě sociálních studií Masarykovy Univerzity v Brně a KU Leuven v Belgii. . Dále absolvoval Marketing Management na Rochester Institute of Technology a kurz CIMA na pražském institutu INPRO.

Zdroj: Tisková zpráva Poštovní spořitelny

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *