„Přebíráme odpovědnost za vytěžování naší klientské báze. Zaměříme se tedy na řízení, kampaní, na brandovou strategii a vyhledávání příležitostí pro křížový prodej. Chceme pracovat na lepším cílení naší značky a získat tak další klienty,“ upřesňuje Dušan Pavlů.
Dušan Pavlů působil pět let v marketingu České pojišťovny. Nejprve v odboru řízení kampaní a marketingového plánování, posléze vedl odbor marketingových výzkumů a monitoringu konkurence. V letech 2001 až 2003 byl konzultantem ve švédské společnosti Mercuri International zaměřené na zvyšování efektivity prodeje. Dále byl členem core týmu projektu Finanční poradenství, podílel se na strategickém rozhodování v oblasti řízení brandu České pojišťovny a jako projektový manažer vedl projekt Segmentace B2B a B2C trhu a její proveditelnosti.
Dušan Pavlů studoval na Fakultě sociálně ekonomické Univerzity Jana Evangelisty Purkyně, Fakultě sociálních studií Masarykovy Univerzity v Brně a KU Leuven v Belgii. . Dále absolvoval Marketing Management na Rochester Institute of Technology a kurz CIMA na pražském institutu INPRO.
Zdroj: Tisková zpráva Poštovní spořitelny