Dnes dopoledne jsem odnesl svoji výpověď na Baarovu do Servisního centra. Jsem tvrdý chlap, ale stejně se mně v očích udělalo vlhko. Odcházím z firmy, která mně toho velmi mnoho dala a hodně věcem mě naučila. Vím, že za úspěch, který jsem si v posledních letech užíval, vděčím nejen sobě a svým lidem. Vděčím za něj i samotné myšlence OVB a těm, kteří mě k ní přivedli. Jistě zde nemusím právě Vám, zdůrazňovat tvrdost mojí práce a oběti, které musíme odvádět! Přesto odcházím těsně před vrcholem. Zemským ředitelem v OVB nebudu. Už to nejde jinak! Ptáte se “ Proč „?
V poslední době mám pocit, že jsem v jiné OVB, než do které jsem přišel, v jiné OVB, než byla před dvěma nebo třemi lety. Za Gramlicha, a možná ještě i za Gardavského to taky vždycky nebylo ono, spousta věcí nefungovala tak jak by měla. Ale zlepšovalo se to, a člověk mohl svým lidem na konkrétních případech ukázat posun dopředu – navíc oba měli snahu „nám dělnému lidu POMÁHAT „. Gramlich byl noblesní člověk, nemuseli jsme se za něj u partnerů stydět, navíc si uvědomoval hodnotu „každého člověka“ a nikoho nepřehlížel – či neurážel! Gardavský makal a určitě neuměl „malou domů“. Dneska se už nějaký čas posunujeme jenom dozadu. Partneři z nás mají jenom srandu, vedení Servisního centra si udělalo na finančním trhu takové renomé, že nás jenom tiše všichni trpí, ale nesnášejí. Každý Vám se smíchem vykládá story o opileckých blábolech „Velkého šéfa“ a o jeho super arogantním chování. V práci Servisního centra jsou pořád nějaké problémy a moji lidé už nevěří, že jsou provize vypláceny správně. Já už vlastně taky ne! (zeptejte se sami na společnostech – jak dostanou 5x fakturu za jeden měsíc a nikdy není částka správně! Jak by to taky mohlo fungovat, když od zaměstnanců SC slyšíte, že jedno chaotické rozhodnutí stíhá druhé a kdo se ozve, jde na dlažbu. Pokusil jsem se spočítat kolik lidí z SC za poslední rok a půl raději odešlo nebo bylo odejito. Vzdal jsem to. Musí se na to jít obráceně. Počítejte kolik lidí zůstalo. Stačí Vám dvě ruce. Kde všichni jsou? Copak byli tak špatní? (Charlotta Doubková, Jarmila Koudelová, Libor Polanský???
Já si představuji práci Servisního centra jinak. Má důstojně reprezentovat před veřejností a finančními partnery firmu, pro kterou tvrdě pracují moji lidé a já. Přesně a rychle zapracovat se smlouvami směrem k partnerům a zpět provize, podporovat naši práci ve všech oblastech a hlavně „být tu pro nás“, a ne jakkoli jinak! Transparentně a jasně nám dokazovat co a jak přesně pro nás udělali (hmatatelně), a ruku v ruce spolu s našimi SLD a LD nás provádět se vztyčenými hlavami stále zdokonalujícím se finančním trhem. Na první místo ČR! Dal jsem si tu práci a spočítal jsem si kolik peněz přineslo ředitelství Dostál Servisnímu centru v roce 2008. Je to skoro patnáct milionů korun. Copak je to tak málo? Kde je za to ten tým analytiků co zpracovává „porovnání“ produktů? Už osm let o tom vykládám nováčkům na Infu 1! Jak je to s vychvalovaným CFC, které bylo teď s okamžitou platností ukončeno a už v této podobě nebude pokračovat? Co asi svým lidem mám říct? Že se experiment pod vedením paní Uzlové nepodařil?
Vždycky jsem byl hrdý na to, že pracuji pro nejlepší firmu na trhu. Nováčci to ode mě slyšeli pořád!!! Každý kdo umí trochu počítat jednotky vidí, že meziročně už dva roky stagnujeme anebo jdeme dolů. Žádné přepočítávání jednotek to nezachrání. Místo konkrétních opatření na změnu jsem slyšel jenom řeči na téma „Štiplístkové“ co nic neumí! Mimochodem, tihle štiplístkové píší měsíčně o 100 000 jednotek víc než my, a jejich software, rychlost zpracování a centrálu jim budeme závidět ještě za 10 let!! Panu Uzloví to možná nevadí, chce přece jít za tři roky do důchodu! Myslím, že si všichni upřímně na jeho slova vzpomínáme. Mně to vadí a do důchodu nechci.
Proto jsem dal výpověď.
REKLAMA
Toto vše Vám píši proto, že se patrně již pracovně setkávat nebudeme a také proto, že očekávám v diskusi na téma „odchod Stanislava Dostála“ ze strany vedení OVB mnoho nepravd. Myslím ale, že všichni máte skvělý a bystrý svůj mozek.
Přeji Vám mnoho úspěchů při naší nelehké poradenské práci a doufám někdy v budoucnu v příjemné setkání.
S pozdravem
Stanislav Dostál