21. 01. 2009
USF ČR nyní sdružuje největší počet finančně poradenských společností
Počet řádných členů USF se tímto aktem zvýšil na 13 právnických osob, což činí Unii sdružením zaštiťujícím největší počet finančně poradenských společností v ČR. V roce 2009 je navíc, jak potvrzuje předseda představenstva USF Ing. Igor Bielik, plánována další extenze členské základny: „Velmi nás těší, že se další dvě společnosti zabývající se finančním zprostředkováním a poradenstvím rozhodly pro členství v našem sdružení. Je to pro nás určité potvrzení kvality doposud vykonané práce, kterou Unie realizuje pro své členy. Zároveň však musím poznamenat, že ačkoliv jsme co do počtu právnických osob největším profesním sdružením v daném segmentu finančního trhu, současný stav rozhodně nevnímáme jako cílový. I v nadcházejícím roce hodláme dále zvýšit počet u nás sdružených společností a tím i odbornou a profesní základnu USF ČR.“
Ing. Vladimír Fichtner za FICHTNER s.r.o. komentuje vstup své společnosti do USF takto: „Vzhledem k tomu, že jsem osobně několik let působil v předsednictvu Unie investičních společností vím, že vstup do takovéto profesní organizace je pro nás velkým závazkem. Závazkem dodržovat a neustále vyvíjet ještě vyšší standardy naší práce, závazkem vyšší transparentnosti i závazkem a zároveň skvělou příležitostí podílet se na další kultivaci poradenství v ČR jako takového.“
Jan Zeithammer za ARGOS PZS, s.r.o. dodává: „Vstup do unie vnímáme jako potvrzení trendu vývoje naší společnosti a potvrzení naší filozofie prodeje. Snažíme se, aby naši zákazníci vnímali oblast pojištění, naše zkušenosti a serióznost v přístupu a otevřenosti informací, které jim podáváme, jako hodnoty, které mohou pozitivně ovlivnit jejich život. Věříme, že i naše účast v Unii bude vnímána jako potvrzení naší snahy nabízet pojistné a finanční produkty způsobem, který je možné označit za oboustranně výhodný obchod. Naše otevřená komunikace se zákazníky i prostřednictvím našich internetových projektů ukazuje, že můžeme být Unii přínosem v oblasti pozitivního vnímání finančních produktů v očích široké veřejnosti. “