CZK/€ 25.325 -0,20%

CZK/$ 23.280 +0,01%

CZK/£ 30.158 -0,25%

CZK/CHF 26.871 -0,13%

21. 08. 2008

2 komentáře

Změny v Eurofinancialu

 


 

,,Novinky jsme samozřejmě bedlivě sledovali, ale až doposud jsme nenabyli názoru, že existuje reálný zájem klientů na změny. Proto jsme byli velmi rádi, že taková iniciativa vznikla u několika našich zákazníků, participantů projektu EasyCapital. Poté, co jsme tato doporučení důkladně zvážili, jsme se rozhodli je v plné míře přijmout a nyní jsou součástí naší firemní strategie. V mnoha směrech tento proces pomohl zformovat i novou podobu naší veřejné komunikace, o níž jsme přesvědčeni, že bude ještě otevřenější než doposud. Jsem hrdý na to, že klienti EuroFinancialu uchopili budoucnost do svých rukou a budují firmu spolu s námi," řekl jednatel společnosti EuroFinancial Lukáš Hinterbuchner.

Od 1. 8. 2008, mj.:

* platí nová, radikálně přepracovaná smlouva o poskytování služeb, která byla doplněna o větší ochranu spotřebitele (a to hned v několika bodech, týkajících se např. ukončení smluvního vztahu, vysvětlení některých pojmů atd.)

* rozšířil se i výčet benefitů, které klient spoluprácí s Eurofinancial získává. Celková hodnota toho, co klient obdrží, dosahuje v průměru 90.000 Kč (některé položky jsou volitelné). Jedná se např. o poradenství v hodnotě 40.000,-, rekvalifikační kurz v hodnotě 20.000,- v akreditovaném rozsahu MŠMT 140 hodin, sleva na tarif mobilního operátora v celkové hodnotě 20.000,-, benefit karta za 9.999,- a řada dalších.

* byly přepracovány marketingové materiály a postupy, a to takovým způsobem, aby bez jakýchkoliv pochyb naplňovaly požadavky novely zákona č. 634/1992 Sb. a směrnice Evropského parlamentu a Rady 2005/29/ES

* byla výrazně vylepšena komunikace směrem ke klientům s cílem lepšího vysvětlení klíčového projektu EasyCapital, rovněž byla zesílena kontrola zaměstnanců i zástupců společnosti směrem ke klientům

* se EuroFinancial rozšířil o oddělení vztahu se zákazníkem, veřejnosti je k dispozici mediální zástupce, již z minulosti je k dispozici také ombudsman společnosti

* byla zavedena celá řada dalších dílčích změn

,,Velký přínosem pro nás bylo jednání s paní Mgr. Ivanou Pickovou ze Sdružení obrany spotřebitelů a jejím týmem. Pomohli nám přesně identifikovat body, které se staly středem diskusí veřejnosti. Zároveň jsme si však vysvětlili, že i přesto, že bylo registrováno jen 0,4 % negativních ohlasů na naše dosavadní podmínky, je vzhledem k celkovému počtu téměř 10.000 klientů naše snaha rozhodně namířena správným směrem. Je to důkaz, že každý jednotlivý klient a jeho názor je pro nás skutečně důležitý," říká jednatel Vlastimil Bezděk a dodává: ,,a protože to myslím zcela vážně, nabízím, aby ten, kdo má zájem, mne kontaktoval na mém mailu
bezdek@eurofinancial.cz . Můžeme si domluvit schůzku, rád si s vámi promluvím a zjistím, zda existují i další možnosti, co bych pro vás mohl udělat."

Klienti, kteří mají zájem o rozšířenou možnost jednání s Eurofinancial, mohou samozřejmě využít také běžné mailové adresy info@eurofinancial.cz. Jejich dotaz bude zpracován do 48 hodin a dále bude postupováno s maximální péčí.

REKLAMA



Tisková zpráva Eurofinancial

Loading

Vstoupit do diskuze 2 komentáře



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Max

    25 srpna, 2008

    Že by se chtěl stát kozel zahradníkem? No, fandím férovosti, což si u mě Eurofinancial jednou tiskovou zprávou nevylepší. Takže – mám radost, že se věci pohnuli a za pár měsíců uvidíme…

    Odpovědět

  • Student

    26 srpna, 2008

    To je neskutecny vysmech vsem poctivym poradcum a financne poradenskym spolecnostem v pravem slova smyslu z naseho trhu. „EuroFinancial přední poskytovatel finančního poradenství…“ – tito prodejci pojisteni, jake poradenstvi asi mohou nabizet??? A ty benefity??? To porad vsichni veri tomu, ze to bude „opet zadarmo“???Dovolte, abych se zasmal…

    Odpovědět