,,Novinky jsme samozřejmě bedlivě sledovali, ale až doposud jsme nenabyli názoru, že existuje reálný zájem klientů na změny. Proto jsme byli velmi rádi, že taková iniciativa vznikla u několika našich zákazníků, participantů projektu EasyCapital. Poté, co jsme tato doporučení důkladně zvážili, jsme se rozhodli je v plné míře přijmout a nyní jsou součástí naší firemní strategie. V mnoha směrech tento proces pomohl zformovat i novou podobu naší veřejné komunikace, o níž jsme přesvědčeni, že bude ještě otevřenější než doposud. Jsem hrdý na to, že klienti EuroFinancialu uchopili budoucnost do svých rukou a budují firmu spolu s námi," řekl jednatel společnosti EuroFinancial Lukáš Hinterbuchner.
Od 1. 8. 2008, mj.:
* platí nová, radikálně přepracovaná smlouva o poskytování služeb, která byla doplněna o větší ochranu spotřebitele (a to hned v několika bodech, týkajících se např. ukončení smluvního vztahu, vysvětlení některých pojmů atd.)
* rozšířil se i výčet benefitů, které klient spoluprácí s Eurofinancial získává. Celková hodnota toho, co klient obdrží, dosahuje v průměru 90.000 Kč (některé položky jsou volitelné). Jedná se např. o poradenství v hodnotě 40.000,-, rekvalifikační kurz v hodnotě 20.000,- v akreditovaném rozsahu MŠMT 140 hodin, sleva na tarif mobilního operátora v celkové hodnotě 20.000,-, benefit karta za 9.999,- a řada dalších.
* byly přepracovány marketingové materiály a postupy, a to takovým způsobem, aby bez jakýchkoliv pochyb naplňovaly požadavky novely zákona č. 634/1992 Sb. a směrnice Evropského parlamentu a Rady 2005/29/ES
* byla výrazně vylepšena komunikace směrem ke klientům s cílem lepšího vysvětlení klíčového projektu EasyCapital, rovněž byla zesílena kontrola zaměstnanců i zástupců společnosti směrem ke klientům
* se EuroFinancial rozšířil o oddělení vztahu se zákazníkem, veřejnosti je k dispozici mediální zástupce, již z minulosti je k dispozici také ombudsman společnosti
* byla zavedena celá řada dalších dílčích změn
,,Velký přínosem pro nás bylo jednání s paní Mgr. Ivanou Pickovou ze Sdružení obrany spotřebitelů a jejím týmem. Pomohli nám přesně identifikovat body, které se staly středem diskusí veřejnosti. Zároveň jsme si však vysvětlili, že i přesto, že bylo registrováno jen 0,4 % negativních ohlasů na naše dosavadní podmínky, je vzhledem k celkovému počtu téměř 10.000 klientů naše snaha rozhodně namířena správným směrem. Je to důkaz, že každý jednotlivý klient a jeho názor je pro nás skutečně důležitý," říká jednatel Vlastimil Bezděk a dodává: ,,a protože to myslím zcela vážně, nabízím, aby ten, kdo má zájem, mne kontaktoval na mém mailu
bezdek@eurofinancial.cz . Můžeme si domluvit schůzku, rád si s vámi promluvím a zjistím, zda existují i další možnosti, co bych pro vás mohl udělat."
Klienti, kteří mají zájem o rozšířenou možnost jednání s Eurofinancial, mohou samozřejmě využít také běžné mailové adresy info@eurofinancial.cz. Jejich dotaz bude zpracován do 48 hodin a dále bude postupováno s maximální péčí.
REKLAMA
Tisková zpráva Eurofinancial