Komerční banka od 1. prosince upravuje svůj sazebník poplatků. Ze změn vyplývá, že banka se snaží přimět své klienty k většímu využívání internetu a telefonu při obsluze svých účtů.
Nejvýraznější změny nastávají u účtování měsíčních poplatků za vedení běžných účtů Ideal konto, snížení ze 36 Kč na 22 Kč a Perfekt konto (z 59 Kč na 49 Kč), internetového bankovnictví Mojebanka, telefonního bankovnictví (nová cena 39 Kč jednotně). Zároveň došlo také ke snížení platby za výběry z bankomatu (snížení ze 6 Kč na 5 Kč z bankomatů KB a z 39 Kč na 35 Kč z cizích bankomatů).
Na druhou stranu dochází ke zdražení zasílání výpisů v papírové podobě a to na 20 Kč, klienti však mohou využít služby zasílání elektronického výpisu, která je poskytována zdarma. Zasílání změnových výpisů formou SMS bude zachováno, ale cena se zvyšuje z původních 1,50 na 2,50 Kč.
Ke zdražení poplatků za zasílání výpisu formou SMS přistoupila v posledních dnech také Česká spořitelna, která službu zasílání SMS zpřístupnila i klientům nevyužívajícím internetové bankovnictví, nicméně poplatek bude klientům účtován ve výši 1,50 Kč.
Jak u Komerční banky, tak u České spořitelny nebudou nadále zpoplatněny autorizační SMS zasílané v souvislosti s používáním internetového bankovnictví.
REKLAMA
Zdroj: Tisková zpráva Komerční banky, Česká spořitelna