CZK/€ 25.285 -0,16%

CZK/$ 23.179 -0,44%

CZK/£ 30.078 -0,27%

CZK/CHF 26.860 -0,04%

22. 05. 2012

0 komentářů

Nejcennější světovou značkou je stále Apple

 


 

Podle tohoto žebříčku hodnota značky Apple stoupla za poslední rok o 30 miliard na 183 miliard dolarů. Druhou příčku obsadila značka IBM s hodnotou 116 miliard dolarů. Google, který byl loni druhý, letos uzavírá trojici vítězů.

Nejcennější značkou v Evropě je Vodafone s hodnotou 43 miliard USD, nejhodnotnější luxusní značkou je Louis Vuitton.  

Celková hodnota stovky nejdražších značek se letos zvýšila o 0,4 procenta na 2,4 bilionu dolarů, první desítka nejdražších značek však získala podstatně víc. „Opakovaně se nám ukazuje, že silné značky rostou lépe než průměr. Jsou stabilnější, lépe odolávají krizi, proto mají velký potenciál,“ řekla Hospodářským novinám ředitelka české pobočky Millward Brown Petra Průšová.
Zdroj : ČTK

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Technologické akcie a iPhone

Technologické akcie a čekání na nový iPhone

Apple před několika dny představil některé nové produkty, na akciích firmy se to ovšem prakticky neprojevilo. Podle odborníků to ale není proto, že by globální technologická firma veřejnost a zákazníky zklamala. Celý technologický segment ale zažívá turbulentní období.

Text: Karel Pučelík

22. 09. 2020


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *