CZK/€ 25.355 +0,10%

CZK/$ 24.337 +1,15%

CZK/£ 30.464 +0,17%

CZK/CHF 27.279 +0,12%

02. 07. 2015

0 komentářů

PayPal rozšiřuje program ochrany kupujících

 


 

• Díky této změně nyní program ochrany kupujících pokrývá téměř všechno zboží a služby zakoupené přes PayPal.
• Rozšířená ochrana platí pro zákazníky na všech trzích, kde je možné přes PayPal zakoupit digitální zboží či služby od domácího či zahraničního prodejce.

Praha, 2. července 2015: Počínaje 1. červencem 2015 program ochrany kupujících pokrývá jak fyzické zboží, tak i nehmotné položky, mezi které patří například digitální hudba, elektronické knihy, počítačové hry, a služby.

PayPal kupujícím vrátí peníze, pokud obdrží službu či digitální produkt, který se významně lišící od popisu prodejce nebo pokud prodejce zaplacenou službu či digitální produkt nedodá. Tato novinka staví na rozšíření programu ochrany kupujících představeném na konci loňského roku, kdy také byla prodloužena lhůta pro vznesení nároku ze 45 na 180 dnů. Tato nová ochrana poskytuje kupujícím ještě větší jistotu, pokud si pořizují digitální produkty a služby přes PayPal.

Tyto změny vznikly na základě názorů našich zákazníků, kteří žádali o rozšíření ochrany kupujících o služby a položky, jako je právě  digitální zboží. Jejich zavedení podtrhuje dobrou pověst společnosti PayPal jako rychlejšího a bezpečnějšího řešení pro platby online přes smartphone i přímo v obchodě. Tato změna také přichází na základě úspěšného pilotního projektu spuštěného v červnu 2014 ve Velké Británii, během kterého tamní zákazníci na tuto rozšířenou ochranu reagovali velmi pozitivně.

„Jsme svědky stále větší digitalizace služeb a také očekáváme, že digitální zboží bude hnací silou online obchodování. S velkou radostí rozšiřujeme náš program ochrany kupujících, který nyní zahrnuje nehmotné zboží a eliminuje obavy digitálních zákazníků,“ říká Damien Perillat, generální ředitel společnosti PayPal pro střední a východní Evropu. „Věříme, že z této rozšířené ochrany budou těžit i prodejci, protože jejich potenciálním zákazníkům poskytuje vyšší důvěru při nakupování digitálního zboží a služeb.“

REKLAMA

Po 1. červenci se program nevztahuje na některé produkty, jako jsou nemovitosti, vozidla, produkty vyrobené na míru atd. Více viz obchodní podmínky společnosti (Terms and Conditions).

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *