„Procházíme veškeré žádosti, kontrolujeme smlouvy a uvedenou výši RPSN. Drtivá většina žádostí splňuje podmínky pro uplatnění nároku na vrácení úroků a poplatků,“ řekl Jan Mikulecký ze sdružení Umbrella.
„Zatím nelze předjímat, nakolik mohou tyto aktivity poškozeným spotřebitelům pomoci. Zatím není jisté, jak budou v konkrétních případech soudy rozhodovat, protože každá smlouva je jiná a ne vždy musí být rozsudek ve prospěch žalobce,“ uvádí Miloslava Fléglová z ČOI.
„Trváme na tom, že náš způsob výpočtu RPSN byl vždy v souladu s platnými předpisy. Vždy jsme byli transparentní také v tom, že klient při podpisu ví, kolik, za co platí, jaký je úrok, jaká je celková částka hrazená klientem za dobu trvání úvěru i provize placená autobazaru,“ řekla mluvčí společnosti Home Credit Zuzana Bienvenu.
Zdroj : iHNed.cz