„Nejvíce klientů s kartami k nám přejde v létě a na podzim. Celý manévr uzavřeme koncem roku,“ říká Vladimír Kreidl, člen představenstva Raiffeisenbank odpovědný za retail.
Klienti by se měli ocitnout bez funkční karty pouze pár hodin přes noc. „Každý klient dostane v určitém okamžiku informaci, že bude jeho karta nahrazena novou. Doručíme mu ji poštou a bude fungovat jako ta předchozí. Aktivace karty prostřednictvím první transakce bude velmi pohodlná,“ uvádí Vladimír Kreidl.
Ztráty benefitů u kreditních karet ani jiných dosud využívaných služeb se klienti Citibank obávat nemusí. „Klientům zachováme současné podmínky i na nových kartách do konce roku. Co bude dál, nyní nedokážu říci, ale budeme se snažit nabízet ty nejlepší karty na trhu,„ uvedl Vladimír Kreidl, a dodává: „Přebíráme klienty i přibližně 400 zaměstnanců Citibank, kteří se o ně starali, a jejích devět poboček. Bývalý zákazník Citibank tak od nás dostane z 99 procent identickou službu, jakou měl dosud. Ti, kteří využívali pobočky, budou chodit do stejných poboček, kdo měl osobní bankéře, který za ním jezdil, bude ho mít i nadále.“
Zdroj : iHNed.cz