04. 03. 2013
Subjekty:
Allianz pojišťovna získala prestižní cenu Superbrands Award
„Ocenění Superbrands Award je další v řadě významných cen, které jsme v posledním období získali od odborníků, ale i laické veřejnosti,“ říká ředitel Marketingu a Market Managementu Allianz pojišťovny Dalibor Šajar. „Může posloužit jako příklad pro ty společnosti na českém trhu, které by se v budoucnu rády rozvíjely a dynamicky vylepšovaly image svých značek. Cena Superbrands Award je pro naše klienty ujištěním o kvalitě
a navazuje na loňské ocenění nezávislé organizace Epsi Rating, v jejímž průzkumu, zaměřeném na majetkové pojištění, se naši klienti jevili jako nejspokojenější a s vysokou mírou loajality vůči společnosti,“ dodává Šajar.
Světově největší program nezávislého vyhodnocování značek Superbrands Award byl založen před 19 lety ve Velké Británii a letos probíhá už v 89 zemích. Vítěze vybírá odborná porota, tzv. Brand Council, v níž zasedli uznávaní čeští odborníci na komunikaci a marketing. Jednotlivé značky jsou nominovány výhradně na základě odborných kritérií, přičemž společnosti na samotnou volbu nemají žádný vliv.
V České republice vybíral program Superbrands z jednoho milionu značek, registrovaných
u Úřadu průmyslového vlastnictví. K oficiálnímu vyhlášení výsledků Superbrands v České republice dojde na podzim letošního roku, kdy bude také vydána prestižní ročenka obsahující profily jednotlivých značek, jejich historii, vývoj a největší úspěchy.