02. 12. 2020
Subjekty:
Aplikace DoKapsy od ČSOB se otevírá široké veřejnosti
Aplikace DoKapsy od ČSOB, kterou používá téměř 25 tisíc klientů, je nově dostupná pro širokou veřejnost. Na konci tohoto roku budou moci i všichni ti, kdo nejsou klienty ČSOB, využívat několik nebankovních služeb, aniž by si v bance museli otevírat účet. V aplikaci DoKapsy od ČSOB lze mít věrnostní kartičky různých obchodníků, využívat slevy a snadno zaplatit za parkování ve vybraných českých a moravských městech.
„Aplikaci DoKapsy od ČSOB si oblíbilo už více než dvacet tisíc našich klientů, kteří v ní nejčastěji využívají věrnostní kartičky a slevové akce. Teď si ji mohou nainstalovat a používat všichni příznivci mobilních aplikací,“ říká Michaela Lhotková, výkonná ředitelka ČSOB pro platební řešení a inovace.
Pro klienty s účtem ČSOB a Poštovní spořitelny nabízí aplikace funkce navíc. Umožňuje například aktivovat si placení mobilním telefonem přes Google Pay, mít přehled o platbách kartou nebo si zapnout vrácení peněz pro nakupování na zahraničních e-shopech.
Všichni uživatelé aplikace mohou každý měsíc ušetřit díky nabídkám z věrnostního programu Svět odměn. Pomocí DoKapsy od ČSOB je možné ve vybraných městech zaplatit parkování přímo z auta (např. Tábor, Ústí nad Labem, Vsetín, Holešov a další). V budoucnu banka plánuje nabídnout funkci, kdy si z aplikace půjde objednávat jízdenky městské dopravy.
Technologické řešení aplikace DoKapsy vyvinula česká společnost Etnetera na zakázku ČSOB tak, aby byla ve výsledku dostupná pro všechny bankovní klienty v ČR. „Inovativní přístup skupiny ČSOB v oblasti digitalizace velmi oceňujeme a věříme, že i další technologické novinky, které ve spolupráci s bankou připravíme, budou pro české klienty užitečnými nástroji nejen pro správu osobních financí,“ říká Martin Palička, CEO společnosti Etnetera Group.
REKLAMA
Rostoucí popularita nebankovních služeb ukazuje, jak aplikace DoKapsy od ČSOB usnadňuje život stále více uživatelům a stále častěji zaujímá významnější místo na jejich smartphonu. „Apka vychází vstříc sílícímu trendu využívání digitalizovaných služeb a bezkontaktních plateb. Naším cílem je nabízet v ní funkce ke každodennímu použití, nakupování či cestování,“ uzavírá Michaela Lhotková z ČSOB.