CZK/€ 25.285 -0,16%

CZK/$ 23.179 -0,44%

CZK/£ 30.078 -0,27%

CZK/CHF 26.860 -0,04%

16. 04. 2020

0 komentářů

Subjekty:

AXA kryje riziko COVID-19 v plném rozsahu i v případě pandemie, zdarma nabízí lékařské konzultace po telefonu a spustila chatbota ke koronaviru

 

AXA Česká republika a Slovensko kryje onemocnění COVID-19 v plném rozsahu dohodnutém v pojistné smlouvě v případě hospitalizace, pracovní neschopnosti či úmrtí, a to i v případě pandemie. Všem bez rozdílu, tedy nejen svým klientům, nabízí možnost využít bezplatné lékařské konzultace po telefonu prostřednictvím asistenční služby Telemedicína. Na platformě Facebook Messenger spustila informačního chatbota ke koronaviru. Všichni její uživatelé se tak pomocí pár kliknutí mohou dozvědět odpovědi na nejčastější otázky spojené s touto nemocí a rady a tipy, jak se co nejlépe starat o své zdraví. Klienti AXA najdou odpovědi včetně videí také na www.axa.cz.

Loading



 

Onemocnění COVID-19 ohrožuje nejen zdraví, ale i náš příjem. Důležité je proto mít uzavřené takové pojištění, které klienta chrání před těžko zvládnutelnými finančními důsledky způsobenými zhoršením zdravotního stavu, a to i v době pandemie. Kvůli šíření onemocnění COVID-19 a vyhlášenému stavu pandemie mohou ale lidé narazit na to, že jsou některé pojistné události uvedeny mezi výlukami z pojištění nebo se na ně vztahuje zastropování vyplacené pojistné částky. Klientů skupiny AXA Česká republika a Slovensko se tato omezení netýkají.

„Životní pojištění AXA kryje onemocnění COVID-19 v plném rozsahu dohodnutém v pojistné smlouvě v případě hospitalizace, pracovní neschopnosti či úmrtí, a to i v případě pandemie,“ uvádí Robert Gauci, generální ředitel skupiny AXA Česká republika a Slovensko. „Naším posláním je pomáhat lidem žít lepší život, a to i v obtížných chvílích jako nyní. Rozhodli jsme se proto všem bez rozdílu nabídnout možnost bezplatné lékařské konzultace. Prostřednictvím naší asistenční služby Telemedicína a našeho nového chatbota chceme lidem poskytnout konkrétní odpovědi týkající se nejen koronaviru a poskytnout rady a tipy, jak v tomto období co nejlépe pečovat o své zdraví. To je pro nás důležité, protože na prevenci opravdu záleží! Prevence je součástí naší DNA,“ doplňuje Robert Gauci.

Všichni bez rozdílu, tedy nejen klienti AXA, mohou nově využívat možnosti konzultací zdravotního stavu po telefonu přímo s lékařem. „Asistenční služba Telemedicína je bezplatně dostupná všem, ať jsou nebo nejsou našimi klienty. Chceme tak v době vyhlášených omezení pomoci lidem, které trápí zdravotní obtíže. Stejně tak chceme svým dílem ulehčit českému zdravotnictví, které směřuje veškeré své kapacity do boje s koronavirem, za což jim patří náš velký dík. Pro přístup k Telemedicíně si stačí zdarma nainstalovat aplikaci AXA Health Keeper a zaregistrovat se,“ vysvětluje Frederic Boulanger, Chief Marketing & Digital Officer skupiny AXA pro Českou a Slovenskou republiku.

„Nově jsme spustili také informačního chatbota. Ten běží na platformě Facebook Messenger. Všichni její uživatele se pomocí pár kliknutí mohou dozvědět odpovědi na nejčastější otázky spojené s koronavirem a rady a tipy, jak se co nejlépe starat o své zdraví. Našim klientům je určena vyhrazená sekce na internetových stránkách AXA, kde naleznou odpovědi také ve formě videí,“ uzavírá Frederic Boulanger. Klienti AXA navíc v konverzačním rozhraní naleznou důležité informace spojené s jejich smlouvami či pojistným krytím. Ke komunikaci s chatbotem stačí na facebookové stránce https://www.facebook.com/AXACeskarepublika kliknout na tlačítko „poslat zprávu“ nebo v aplikaci Messenger napsat do vyhledávače AXA Česká republika.

REKLAMA

Klienti AXA mohou hlásit pojistné události a posílat potřebné dokumenty online. Urychlí tím jejich zpracování a získají přehled o průběhu jejího šetření. Pro hlášení se stačí přihlásit na https://www.axa.cz/skody-a-pojistne-udalosti/ a dokumenty lze zasílat přes aplikaci E-podatelna na https://online.axa.cz/epodatelna.

V případě potvrzení diagnózy onemocnění COVID-19 poskytne AXA svým klientům zrychlené pojistné plnění. Pojistná událost v případě pracovní neschopnosti či hospitalizace je poté posouzena na základě neschopenky, na které je potvrzena daná diagnóza. Lékařskou zprávu je možné v tomto případě doložit až zpětně.

V případě potřeby mohou klienti AXA kontaktovat svého finančního poradce emailem nebo telefonicky, respektive AXA linku na čísle +420 292 292 292 nebo na emailu info@axa.cz.

 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Jaké zásadní změny přinesly vládní úpravy do penzijního spoření?

Konsolidační balíček účinný od letošního ledna sebou taktéž přinesl pozitivní změny v oblasti odpočtů z daňového základu pro fyzické osoby. Zásadní změna spočívá v rozšíření okruhu produktů spoření na stáří, které jsou způsobilé pro odpočet z daňového základu. Nově lze od základu daně odečíst i příspěvky hrazené poplatníkem v rámci tzv. dlouhodobého […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

16. 10. 2024

Zprostředkování pojištění čeká malé zemětřesení

Poskytovatelé zboží a služeb, kteří budou svým zákazníkům nabízet možnost pojištění, mohou nově podléhat zákonu o distribuci pojištění a zajištění. Soudní dvůr Evropské unie totiž aktuálně rozhodl, že pod pojem „zprostředkovatel pojištění“ spadá právnická osoba, která svým zákazníkům nabízí, aby se účastnili skupinového pojištění, které předem uzavřela s […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

10. 10. 2024

Daňové důsledky povodní v České republice. Jak je to u občanů, podnikatelů a firem

V obecné rovině je daňová uznatelnost škod zákonem o daních z příjmů velmi omezena. Zákon však obsahuje jisté výjimky, kdy je možno bez omezení daňově uznat škody, které souvisejí s živelní pohromou. Zákon o daních z příjmu dále upřesňuje, že mezi živelní pohromy spadají právě i povodně a záplavy.

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

25. 09. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *