„Jsme velice rádi, že můžeme finančně přispívat do takovýchto smysluplných projektů, jejichž výtěžek podpoří potřebné oblasti, kterou kvalitní péče o seniory bezpochyby je,“ říká Eva Šebestová, manažerka PR a komunikace finanční skupiny AXA.
„Projekt „Přání financují péči“ patří již šest let k našim hlavním fundraisingovým aktivitám a významným dílem nám pomáhá zajišťovat finance pro každodenní provoz Domova. Proto si velmi ceníme podpory společnosti AXA, díky níž jsme letos z prodeje novoročních přání získali nemalou částku,“ doplňuje Jaroslav Pšenička, fundraiser Domova Sue Ryder.
V rámci projektu „Přání financují péči“ si zájemci mohou každý rok vybírat z řady originálních návrhů vánočních přání, který vytvářejí studenti grafického designu a profesionální výtvarníci. Princip projektu je postaven na tzv. „benefiční marži“, tedy na rozdílu mezi komerční cenou a skutečnými náklady na výrobu přání, přičemž výrobní náklady se díky zapojeným partnerům daří snižovat na minimum. Zisk z prodeje novoročních přání pomáhá financovat péči o klienty v Domově Sue Ryder.