CZK/€ 25.205 +0,16%

CZK/$ 24.157 -0,25%

CZK/£ 30.337 +0,01%

CZK/CHF 26.821 -0,51%

12. 01. 2012

2 komentáře

Subjekty:

ČESKÁ POJIŠŤOVNA ZÁSADNĚ INOVUJE KLIENTSKOU ZÓNU

 


 

Elektronická forma komunikace s Českou pojišťovnou představuje
pro klienty stále vyhledávanější způsob řešení jejich potřeb a požadavků. Během loňského roku klienti ČP přes internetové stránky www.ceskapojistovna.cz přiložili více než 31 tisíc dokumentů a v oblasti neživotního pojištění zaregistrovali téměř 20 tisíc pojistných událostí.
Na web ČP přitom měsíčně zavítá více než 250 tisíc návštěvníků.

 

„Neustále se snažíme klientům přinášet jednoduchá a komfortní řešení, která jim pomohou ušetřit v dnešní době tolik drahocenný čas.Inovovaná klientská zóna představuje v tomto snažení výrazný krok kupředu. V celé řadě případů totiž nyní mohou klienti svá pojištění obsluhovat přímo z domova nebo díky mobilní aplikaci pro chytré telefony de facto odkudkoliv,“ uvádí novinku Jiří Doubravský, náměstek generálního ředitele ČP pro služby klientům.

„Dosavadní praxe ukazuje, že klienti se na infolinku ČP velmi často obracejí s dotazy vztahujícími se například k platbám pojištění. Téměř polovina dotazů na oblast neživotního pojištění přitom směřuje k informaci,
zda je pojištění řádně zaplaceno, případně jaká je výše následující platby. Na všechny tyto otázky dnes klienti ihned získají odpovědi také v klientské zóně,“
říká Jiří Doubravský a dodává: „Na pracovníky pobočkové
sítě ČP se jen loni obrátilo téměř padesát tisíc klientů s žádostí o změnu osobních údajů. Jsem rád,
že i s požadavky tohoto typu jim nově pomůže naše klientská zóna.“

Fakt, že je Klientská zóna ČP přístupná nejen přes webové rozhraní, ale také z aplikace pro chytré telefony, představuje na českém trhu zcela unikátní přístup k řešení správy pojištění přímo klienty. Ti mohou navíc využít dvojího typu přihlášení – jednorázového či plnohodnotného.

REKLAMA

V rámci jednorázového vstupu jsou uživatelům dostupné tyto funkcionality:

  • aktualizace kontaktního telefonu a e-mailu,
  • přehled smluv a událostí,
  • platba pojistného,
  • kontakt na správce pojistné smlouvy,
  • hlášení pojistné události vč. přikládání dokumentů,
  • sjednání schůzky na pobočce vč. vygenerování lístku s pořadovým číslem,
  • sjednání vybraných pojistných produktů

Pro plnohodnotné přihlášení obdrží klient speciální registrační údaje včetně QR kódu, který umožní zrychlit proces aktivace klientské zóny přes aplikaci Pojišťovna. Tento přístup pak nad rámec jednorázového přihlášení nabízí ještě:

  • možnost změny adresy,
  • informace o pojistném a stavu zaplacení pojistné smlouvy,
  • mailboxovou schránku uživatele s důležitými informacemi o pojištění.

 

Podobný rozsah možností klientům nabízí rovněž mobilní aplikace Pojišťovna, nyní ve verzi 4.0. Ta bude
od konce ledna dostupná pro chytré telefony s operačními systémy Android a iOS. Desítkám tisíc současných uživatelů aplikace bude v jejich zařízení automaticky nabídnuta její aktualizace.

Loading

Vstoupit do diskuze 2 komentáře


Související články

Spoluúčast na havarijním pojištění si dobře spočítejte. Škoda vás může vyjít draho

Ke každému vozidlu je dobré mít i havarijní pojištění. Jak se ale orientovat v pojistkách a jaký vliv na naše rozhodnutí bude mít spoluúčast při sjednané smlouvě? Spoluúčast na škodní události je dvojsečným nástrojem pro mnoho pojišťoven. Na jednu stranu tu máme podstatně levnější havarijní pojištění, na straně druhé ale leží nemožnost hlášení drobné škody.

Text: Jan Lukeš

27. 08. 2015

Jiří Fialka: Lidem stále více záleží na krytí životních rizik

Na investiční životní pojištění padla tvrdší regulace. ČNB ho zakazuje prodávat „na spoření“, ČAP se dohodla na informační otevřenosti a ministerstvo financí zpřísňuje daňové zvýhodnění. Jak tato opatření dopadnou na pojišťovny a jejich klienty? Odpovídá Jiří Fialka, člen představenstva České pojišťovny odpovědný za životní pojištění.

Text: Petr Zámečník

14. 11. 2014


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Jaroslav Svatoš

    4 ledna, 2017

    prosím jak to vypadá s mojím úrazem a vyjádření se podnětúm od lékaředěkuji Svatoš Jaroslav Široký Důl 110 tel 733342276

    Odpovědět

  • Přemysl Šimek

    31 srpna, 2015

    Žádám o okamžité zrušení výše uvedené smlouvy, jsem, ve starobním důchodu a tuto Vaši službu již nepotřebuji.
    S pozdravem P.Šimek

    Odpovědět