05. 11. 2012
Subjekty:
Česká spořitelna představuje podzimní novinky v internetovém bankovnictví
„Před několika týdny jsme spustili novou verzi našeho internetového bankovnictví. Klienti si jej oblíbili a systém patří v současné době mezi nejpoužívanější finanční aplikace na českém trhu. Nyní přicházíme s dalšími vylepšeními, které, jak pevně věřím, klienti velmi rychle přijmou a zpříjemní jim každodenní práci v systému“, uvedl David Lorenc, ředitel přímého bankovnictví České spořitelny.
Uživatelé internetového bankovnictví SERVIS 24 nově v aplikaci naleznou záložku elektronického obchodu. V současnosti je možné přes něj objednat na sedm desítek bankovních produktů včetně různých variant. Jde například o různé druhy účtů, půjčky a spotřebitelské úvěry, platební karty, stavební spoření, hypotéku, investiční produkty či různé druhy pojištění. Jednotlivé produkty jsou přehledně řazeny do několika kategorií a jsou určeny jak běžným občanům, tak i firemním klientům. Zvolené produkty lze snadno přidat do objednávky, u vybraných produktů lze provést i individuální nastavení. Některé produkty mohou klienti začít používat okamžitě po objednání, v případě nutnosti sepsání smlouvy je zájemce kontaktován zaměstnanci ČS.
Další novinky klienti naleznou u svého kartového účtu. Nově je zde možnost rychlého splacení minimální dlužné částky u kreditní karty. Klienti pouze kliknou na tlačítko „Splatit“ a potvrdí předvyplněný platební příkaz. Při objednávce nové kreditní karty si nově mohou navrhnout vlastní design karty, případně si jej vybrat z připravené fotogalerie. U objednávky nové či výměně stávající debetní karty klienti též zjistí, do které pobočky bude objednávka doručena.
Změn doznala i aplikace Mobilní banka, která nyní nabízí možnost zřídit si více uživatelských účtů na jednom zařízení a také jednoduché odhlášení z aplikace pouhým zatřesením mobilním zařízením. V nejbližších dnech budou moci Mobilní banku využít i uživatele platformy Android.
Celou řadu novinek naleznou též firemní klienti v aplikaci BUSINESS 24, mezi které patří například možnost zadání devizových operací a automatické vypořádání Spot, Swap a Forward operací s automatickým denním nastavením Pre-settlement limitu. V nové záložce Karty naleznou klienti informace o soukromých i služebních debetních a kreditních kartách. Změn doznala i transakční historie, kde je nyní možné vyhledávat až 91 dní zpět, a také generování souboru s historií transakcí.
REKLAMA
Nová verze internetového bankovnictví České spořitelny, která byla spuštěna na konci srpna letošního roku, se těší nebývalému zájmu ze strany klientů. Během prvních deseti týdnů jej klienti navštívili více než 20 mil. krát, více než 21 tis. klientů si jej nově aktivovalo. Nová verze internetového bankovnictví má příjemné uživatelské rozhraní a odlehčené menu. Některé položky byly sloučeny do jedné a jejich názvy byly upraveny tak, aby byly jasné a srozumitelné. Klienti zde též mohou zobrazovat příjmy a výdaje v jednoduchém grafu, jednoduše vytvořit trvalou platbu z jednorázové domácí platby, zadat domácí platby jako expresní, zrušit platby v přehledu čekajících plateb, digitálně podepsat platbu či archivovat elektronické výpisy za posledních 24 měsíců.