Průzkum také zjistil, že 40 % Čechů otravuje zdlouhavá byrokracie a papírování při každé změně, kterou chtějí v bankách provést. Obtěžuje je také nesrozumitelný bankovní jazyk, kterým s nimi banky hovoří. Takové chování dnes lidé považují za relikt minulosti.
„Naše nová kampaň Retro je super, ale ne v bankovnictví poukazuje na některé retro věci a způsoby v bankovnictví. Je zajímavé, že mnohé z nich potvrdil i průzkum provedený v České republice a na Slovensku,“ říká Alina Agurida, která průzkum v ZUNO vedla. „V době, kdy se vše dá vyřídit online, lidé už považují placení za služby, které lze vyřídit jedním klikem, jako retro.“
I když lze Čechy považovat za poměrně konzervativní bankovní klienty, neznamená to, že by nepřivítali pokrok v bankovních službách. Mají rádi věci, které jsou retro, zejména hudbu, oblékání nebo design. V případě bankovních služeb to však neplatí.
Právě online banka ZUNO je alternativou k tradičním „retro“ bankám. Nabízí nulové nebo velmi nízké poplatky a je dostupná na internetu nebo prostřednictvím mobilního bankovnictví. Klienti si mohou vše zařídit online 24 hodin denně a 7 dní v týdnu.
REKLAMA
“Jednoduše řečeno, koncept smartbankingu pro 21. století bez složitých kroků může učinit podle 51 procent českých respondentů život snazší, kvalitnější a příjemnější,” dodává Alina Agurida.