Prvních zhruba 30 tisíc klientů Českomoravské stavební spořitelny (ČMSS) obdrží v letošním roce elektronický výpis z účtu. „Jedná se o první vlnu vytipovaných klientů využívajících elektronické bankovnictví mojeLiška,“ vysvětlil člen představenstva ČMSS Manfred Koller s tím, že spořitelna počítá s masovějším rozšířením elektronických výpisů v dalším období.
„Rok 2016 pro nás bude mj. rokem digitalizace a modernizace. Chceme se zaměřit např. na elektronické podepisování smluv a cílem je i větší flexibilita při poskytování úvěrů,“ uvedl Manfred Koller. „Právě pomalejší vyřízení úvěru může být pro některé klienty rozhodujícím faktorem, kvůli kterému si vezmou sice dražší, ale rychleji dostupný spotřebitelský úvěr. Chceme na tom zapracovat a rádi bychom do budoucna připravili zrychlení a zjednodušení celého procesu,“ dodal.
Elektronické bankovnictví mojeLiška využívá v současné době zhruba 130 tisíc klientů ČMSS. V aplikaci mojeLiška naleznou klienti veškeré informace o aktuálním stavu a změnách na účtu stavebního spoření včetně možnosti výpisu z účtu, dále mají k dispozici aktuální stav splátek úvěru či kontakt na svého osobního finančního poradce.