16. 02. 2012
Subjekty:
ČPP předává nový vůz a celkem milion korun výhercům soutěže
Klíčem ke klíčkům k novému vozu Ford Fiesta bylo co nejpřesněji tipnout, kolik platných smluv v povinném ručení bude mít ČPP na konci listopadu 2011. Nejúspěšnější tipující byl pan Pavel z Prahy, který se od skutečnosti odchýlil pouze o 8 klientů. Správným tipem byla hodnota 1 025 181 platných smluv.
Právě uplynulý rok zaznamenala ČPP nejlepší výsledky ze všech pojišťoven na trhu, které nabízejí povinné ručení. Klientský kmen ČPP meziročně posílila o více než 58 tisíc vozidel a stala se tak tahounem trhu povinného ručení. Díky největšímu přírůstku v klientském kmeni se ČPP stala vloni teprve třetí pojišťovnou, která má ve své databázi více než milión pojištěných vozidel.
Vedle hlavní výhry v podobě nového vozu Ford Fiesta se v tipovací soutěži „Pojisti a vyhraj nové auto nebo 100×10 000 Kč“ hrálo ještě o peněžní prémii ve výši deset tisíc korun určenou pro dalších sto výherců. Slavnostní předání peněžitých cen se uskuteční v nejbližších několika týdnech na regionálních ředitelstvích ČPP po celé ČR. Šťastný majitel vozu značky Ford převezme klíčky od svého nového automobilu osobně z rukou generálního ředitele Jaroslava Besperáta na pražské centrále.
Tipovací soutěž vyhlásila pojišťovna na poslední čtvrtletí loňského roku. V první polovině letošního února proběhlo vyhodnocení soutěže a následovaly telefonáty výhercům, kteří jen stěží věřili tomu, že právě jim se podařilo v soutěži vyhrát. „Opakovala se situace z doby před dvěma lety, kdy jsme po ukončení obdobné soutěže telefonicky kontaktovali výherce a gratulovali jim k výhře. Stejně jako tenkrát, mnozí nemohli uvěřit tomu, že právě jim se podařilo v soutěži vyhrát. Největší překvapení však jistě prožíval výherce nového vozu,“ uvedla ředitelka marketingu ČPP Jolana Kolaříková.
„Zejména v posledním půlroce jsme dosáhli poměrně vysokého čistého přírůstku klientů. Velmi si vážíme důvěry našich klientů, jejich spokojenost s našimi službami je pak pro nás největší výhrou. Tyto akce jsou jednou z příležitostí, jak můžeme našim klientům poděkovat za jejich přízeň,“ doplnila Kolaříková.
REKLAMA
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je univerzální pojišťovnou, která nabízí svým klientům moderní produkty a komplexní pojistná řešení v oblasti životního i neživotního pojištění. Česká podnikatelská pojišťovna je třetím největším poskytovatelem povinného ručení na pojistném trhu v České republice. Společnost působí prostřednictvím 6 regionálních ředitelství, více než 70 poboček a 300 kanceláří na celém území ČR. Kompletní nabídka produktů je k dispozici na internetových stránkách www.cpp.cz. Telefonickým dotazům je vyhrazena klientská linka 841 444 555. ČPP předepsala v roce 2011 pojistné v celkové hodnotě 6,7 mld. Kč.
ČPP je součástí Vienna Insurance Group. Vienna Insurance Group, které agentura Standard & Poor´s udělila rating A+ (se stabilním výhledem), je nejlépe hodnocenou firmou hlavního indexu ATX Vídeňské burzy. Vienna Insurance Group se sídlem ve Vídni je jedním z předních pojišťovacích koncernů v zemích střední a východní Evropy. Mimo kmenového trhu v Rakousku je Vienna Insurance Group prostřednictvím podílu na pojišťovnách aktivní v Albánii, Bělorusku, Bulharsku, České republice, Černé Hoře, Estonsku, Gruzii, Chorvatsku, Lichtenštejnsku, Litvě, Lotyšsku, Maďarsku, Makedonii, Německu, Polsku, Rumunsku, Rusku, na Slovensku, v Srbsku, Turecku a na Ukrajině. Kromě toho existují pobočky Wiener Städtische Versicherung v Itálii a Slovinsku, jakož i pobočka Donau Versicherung v Itálii.
Vienna Insurance Group je na rakouském trhu zastoupena Wiener Städtische Versicherung, Donau Versicherung a Sparkassen Versicherung.